В начало

У серпні мінімально зріс попит на бензинові авто – «Укравтопром»

Минулого місяця автопарк України поповнили близько 13,1 тис. легкових автомобілів з бензиновими двигунами.

Це, як повідомляє асоціація «Укравтопром» на своєму телеграм-каналі, на 0,4% більше, ніж у липні.

Зазначається, що з загальної кількості зареєстрованих авто 2,2 тис. — нові (-3%), а 10,9 тис. — вживані (+1%).

Найпопулярнішими серед нових бензинових моделей стали такі:

  • Hyundai Tucson — 228 од.,
  • Mazda CX5 — 126 од.,
  • Suzuki SX4 — 95 од.,
  • Skoda Kodiaq — 90 од.,
  • Skoda Karoq — 85 од..

У ТОП-5 імпортованих вживаних бензинових авто потрапили:

  • Volkswagen Golf — 680 од.,
  • Volkswagen Tiguan — 607 од.,
  • Nissan Rogue — 581 од.,
  • Audi Q5 — 571 од.,
  • Audi A4 — 364 од..

Як писав enkorr раніше, українці в серпні імпортували на 1% більше вживаних автомобілів.

Нагадаємо, з початку року українці придбали 158,5 тис. імпортованих легковиків з пробігом — це на 0,3 % менше, ніж за аналогічний період 2024 року.

Як писав enkorr раніше, попит на електромобілі у серпні подвоївся.

Як відомо, бум електромобілів в Україні значною мірою пояснюється чинними податковими пільгами на їх імпорт. Однак ці стимули мають завершитися вже до кінця року.

Тому лобі цього бізнесу в Україні активізувалося — у Верховній Раді зареєстровано одразу два законопроєкти, що передбачають продовження пільгового режиму на ввезення електрокарів після 1 січня 2026 року.

Водночас голова парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев публічно заявив, що жодного продовження не буде — пільги діятимуть тільки до кінця 2025 року.

Критики чинної моделі вказують на великі фіскальні втрати. Так, за оцінкою директора Консалтингової групи «А-95» Сергія Куюна, через пільговий імпорт електромобілів держава щомісяця недоотримує щонайменше 2 млрд грн.

«Давайте ми ці експерименти відкладемо на після війни. Тому що якщо ми не встоїмо, то нам уже не те що електромобілі — нам уже нічого не допоможе», — наголосив експерт.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти