Терміни доставки нафтопродуктів Україною в жовтні значно зросли, і ситуація продовжує погіршуватися. За словами опитаних enkorr трейдерів, поряд із затримками на сортувальних станціях ешелони почали зупинятися на шляху прямування до станції призначення.
«На 7-10 днів затягуються терміни доставки у західних регіонах. По Рівненській дирекції «Укрзалізниці» стоять покинутими 45 поїздів із дизелем і газом. Керівництво дирекції лише розводить руками: тяги немає», — каже логіст компанії-імпортера. Як рекордний термін він навів вагон, який було відправлено зі ст. «Барбарів» (база відвантаження Мозирського НПЗ) 7 вересня і досі не доставлено у Львівську область.
Трейдер, який законтрактував ДП на Гомелі, розповідає, що вагони стоять на сортувальних станціях в очікуванні переадресації тиждень і більше. Ми купили партію на початку жовтня, буквально вчора приїхала її половина. Другу половину ще навіть не навантажили у Гомелі – порожняка немає», – каже імпортер.
Представник іншого великого імпортера повідомляє, що доставка ешелона з прикордонної станції «Удрицьк» до сортувальної станції «Сарни» (близько 70) займає до тижня, хоча раніше цю відстань проходили за добу.
У «БНК-Україна» enkorr підтвердили наявність проблеми й повідомили, що станом на початок листопада в Україні перебуває близько 3000 білоруських вагонів за нормального рівня 800-900 цистерн. У компанії назвали ситуацію критичною й додали, що вже звернулися до керівництва Міністерства інфраструктури України з проханням вплинути на неї.
За словами джерела enkorr в «Укрзалізниці», основною причиною ситуації залишається гострий дефіцит локомотивів і дизельного пального. «Дизельної тяги немає, електротяги немає. Одна частина локомотивів – старі – розсипається на ходу, інша — страждає від неритмічних постачань дизпального», — описує ситуацію співробітник УЗ.
Він також зазначає, що все погіршується ще й через масштабні кадрові зміни в «Укрзалізниці». «Фахівців зі стажем понад 20 років звільняють цілими відділами, на їхнє місце приходять молоді хлопці без профільної освіти й найменшого досвіду. Природно, ритм руйнується і все їде гірше й гірше», – каже джерело в УЗ.
Як повідомляв раніше enkorr, фахівці із залізничної логістики вважають, що прискорити доставку вантажів могла б оптимізація роботи станції «Коростень», через яку йде основний потік білоруських нафтопродуктів в Україну.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти