У початок

Липневий експорт ДП з Індії в Сингапур і Австралію досяг максимуму з кінця 2021 року

Індійські постачання дизельного й авіаційного пального у Сингапур і Австралію мають досягти найвищого рівня за два з половиною року в липні, оскільки продавці дивилися на схід через прохолодний попит з Європи, згідно з галузевими джерелами Reuters і даними про доставлення.

Стрибок експорту середніх дистилятів від незмінного постачальника Індії до Азійсько-Тихоокеанського регіону, ймовірно, обмежить ціни й маржу нафтопереробників у регіоні, водночас запобігаючи подальшому нарощуванню запасів у Європі, які тиснули на ціни там, кажуть джерела.

Очікується, що Індія, один із провідних експортерів палива в Азії, постачатиме від 157-ми до 224 тис. барелів на добу (б/д) дизельного й авіаційного пального у Сингапур з Австралією в липні, згідно з оцінками LSEG, Vortexa, Kpler і двох торгових джерел, що є найвищим показником із кінця 2021 року і початку 2022 р.. Це приблизно на 30% більше, ніж у червні.

Очікується, що обсяг постачань в Австралію зросте до максимуму за понад два роки в 450 тис. метричних тонн, ідеться в повідомленні LSEG Oil Research. BP і Vitol відправили більшу частину обсягів до Австралії, де вони мають бізнес з розподілу палива, тоді як Shell відправила вантажі у Сингапур, показали дані Kpler і LSEG.

Одне з джерел додало, що планове технічне обслуговування нафтопереробного заводу (НПЗ) в Австралії спонукало деяких місцевих нафтопереробників купувати більше спотових вантажів, ніж зазвичай.

Крім того, зростання імпорту Австралії сталося після того, як урядовий мандат збільшити запаси нафтопродуктів набув чинності з липня, повідомили два джерела на азійських НПЗ.

Тим часом, згідно з даними LSEG, експорт середніх дистилятів у Європу в липні, ймовірно, досяг шестимісячного мінімуму в 142 тис. б/д.

Деякі аналітики кажуть, що європейський імпорт з Азії нещодавно скоротився через потужні внутрішні постачання й нижчий, ніж очікувалося, внутрішній попит.

Окремі трейдери переспрямували свої вантажі в Азію після того, як тарифи на фрахт на маршруті Індія-Європа зросли, повідомило одне торгове джерело в Сингапурі.

Згідно з даними SSY Tanker, вартість фрахтування танкера великої дальності (LR) з Індії до Великобританії для перевезення 65 тис. тонн дизельного або авіапального становила в середньому $4,7 млн, або $72 за тонну, з червня до середини липня. Вартість доставлення вдвічі перевищує суму, яку міг би заробити трейдер, перевозячи азійські товари до Європи.

Проте кілька трейдерів сказали, що незрозуміло, чи буде експорт Індії у Сингапур з Австралією стабільним, оскільки економіка арбітражу для постачань до Європи покращилася після нещодавнього зниження фрахтових ставок на цьому торговому маршруті.

Згідно з даними SSY Tankers, 26 липня витрати на доставлення на шляху Індія-Великобританія впали до п’ятимісячного мінімуму в $3,7 млн – $57 за тонну.

«Ця динаміка може сповільнитися в найближчі кілька місяців, оскільки кілька індійських НПЗ розпочнуть планове технічне обслуговування в цьому кварталі, що призведе до зниження обсягів постачань на НПЗ», — сказала керівник відділу аналізу APAC Vortexa Серена Хуанг, маючи на увазі обсяги Індії, призначені для Азії.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти