У початок

Китай скорочує другу партію квот на експорт палива на 2023 рік

Китай зменшив свою другу партію експортних квот на нафтопродукти, зосередившись на місцевому попиті під час сезону капітального ремонту нафтопереробних заводів (НПЗ) і збільшенні внутрішніх продажів на тлі низької експортної маржі, повідомляє Reuters.

Згідно з даними двох нафтопереробних джерел і консультаційних компаній Longzhong і JLC, обсяги експорту, що складаються з 9 млн тонн нафтопродуктів і 3 млн тонн суднового палива, було розподілено в основному на державні НПЗ. 

China Petrochemical Corp (Sinopec), China National Petroleum Corp, China National Offshore Oil Company і Sinochem Group були основними одержувачами цих квот, отримавши близько 92% від загального розподілу.

Reuters звернувся до чотирьох компаній за коментарем.

Крім того, приватній нафтопереробній компанії Zhejiang Petrochemical Corp, нафтопереробній філії державного оборонного конгломерату Norinco і Китайській національній авіаційній паливній компанії було призначено 1,01 млн тонн.

Міністерство торгівлі Китаю не відразу відповіло на факсовий запит про коментар.

За даними Reuters, квота була меншою, ніж перша партія в 18,99 млн тонн на початку січня, але вдвічі перевищує виділені 4,5 млн тонн, надані приблизно роком раніше.

Зменшення експортної квоти відбувається через те, що нафтопереробники накопичують продукцію на тлі очікуваного високого попиту на бензин і дизельне пальне в пік літнього сезону.

Обсяги експорту бензину й дизельного пального з Китаю падають три місяці поспіль, оскільки нафтопереробники зберігають більше вантажів для внутрішнього ринку, де вони отримують кращі прибутки, незважаючи на загальне повільне зростання внутрішнього попиту.

Попри те, що нафтопереробники не бажають експортувати через високу місцеву маржу, щорічне збільшення квот означає, що вони все ще можуть вибрати експорт, якщо внутрішній попит якоїсь миті знизиться.

За оцінками Longzhong, на поточному ринку нафтопереробники можуть втратити близько 482 юанів ($69,73) за тонну на експорті бензину і 734 юанів за тонну на експорті дизпального. 

«Цього року власники квот мають більшу гнучкість для підготовки планів експорту й використання арбітражних можливостей», — сказав аналітик Energy Aspects Сунь Цзянань.

Експортні квоти на 3 млн тонн палива з низьким вмістом сірки в цій другій партії зменшилися з 8 млн тонн у першій партії цього року.

Однак трейдер із державної китайської нафтової компанії сказав, що попередню партію квот на паливо з низьким вмістом сірки ще не використано, оскільки попит на морське бункерування був низьким у першому кварталі.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти