У початок
Юлія Корнійко: «Shell Café набирає популярності в Україні»

Юлія Корнійко: «Shell Café набирає популярності в Україні»

Також є російською мовою

Спецпроєкт

Shell Café — це глобальний бренд Shell Group, який нещодавно було запущено в країнах Європи і в Україні. Окрім цілком нової лінії якісної кави й оригінальних продуктів відповідно до концепції «Кухні світу», передбачено й цілком нове облаштування кав’ярень. Це також прагнення Shell змінити призначення АЗС на своєрідний локус, який надає широкий спектр роздрібних послуг, комфортне обслуговування й змогу повноцінно відпочити. Про те, як упроваджується концепція Shell Café в Україні та які перспективи в обслуговуванні відвідувачів вона відкриває, ми поспілкувалися з керівником відділу розрібної торгівлі непаливними товарами Shell Mobility в Україні Юлією Корнійко.

– Яка головна мета й концепція перезапуску бренду Shell Café в Україні? 

– Shell запускає Shell Café для того, щоб створити цілковито новий кавовий досвід. Ми хочемо, щоб, окрім виконання безпосередніх функцій, АЗС стали також місцем для відпочинку із затишними кав'ярнями, відповідними товарами й супутнім сервісом.

– Хто розробляв концепцію перезапуску бренду? Чому вирішили здійснити ребрендинг саме зараз? 

– Концепцію розроблено глобальною командою Shell у межах довгострокового плану розвитку для всіх країн. Таким чином, цей проєкт запущено саме зараз згідно із запланованими перспективами розвитку компанії, спрямованими на якісне розширення спектру послуг і поліпшення обслуговування клієнтів загалом.

– Чому ребрендинг Shell Café в Україні починається саме з кав’ярні на АЗС у Білій Церкві? Коли плануєте змінити діяльність усіх кафе?

– За планом мережі Shell в Україні, цього року ми мали взагалі повністю реконструювати АЗС у Білій Церкві. І ця реконструкція збіглася з початком упровадження концепції кав’ярень. Тож логічно, що автозаправна станція на цій автомагістралі й стала «першою ластівкою» з новим Shell Сafé.

Наразі на інших станціях ми запровадили нове кавове меню, а також змінили вигляд і сприйняття елементів брендингу Shell Сafé. 

Фото: Сергій Мотрій

– Як вивчали смаки клієнтів для того, щоб максимально задовольнити їхній попит в оновленому меню? Поділіться, будь ласка, інсайтами: які напої чи їжа з асортименту Shell Café користуються найбільшою популярністю серед ваших клієнтів?

– Свого часу компанія провела масштабне дослідження, у межах якого понад 10 тисяч споживачів з п’яти країн світу поділилися своїм баченням досконалого напою. Найпримітніші з побажань кавових гурманів і було взято до уваги при розробці нової концепції кав’ярень. Після тривалих дегустацій як споживачами, так і експертами було обрано найкращий сорт зерен, з якого фахівці готуватимуть запашну каву для відвідувачів Shell Café. Зазначу, що всі процеси збирання, обробки, підготовки кавових зерен для наших кав’ярень здійснюються в екологічно безпечні способи.

Найпопулярніші напої серед відвідувачів — це все ж таки американо з молоком і без. Також користуються попитом сезонні напої. Хто ж не хоче влітку втамувати спрагу прохолодним лимонадом чи взимку зігрітися гарячим безалкогольним глінтвейном?

А серед страв найпопулярніші на АЗС хот-доги з різною начинкою. Зверну увагу, що вона відповідає смаковим традиціям різних міст, історичних регіонів і країн світу. Тож, відповідно, різні смаки відтворено в хот-догах «Нью-Йорк», «Баварія», «Мехіко», «Тірольський із сосискою в беконі». Всі вони різняться насамперед своїм умістом, і залежно від національних гастрономічних традицій, які втілюють кухарі, у рецептурі є і квашена капуста, і морква, й огірки, і смажена хрустка цибуля, і огірково-гірчична закуска, і сир...

Також серед наших клієнтів стрімко набирає популярності страва мексиканської кухні — кесадилья. Це вельми вишуканий продукт, яким можна поласувати вже на більшості АЗС Shell в Україні.

А на окремих автозаправних станціях водій, зупинившись на відпочинок, може скуштувати перші страви, а також сніданки й широкий асортимент щойно приготованих салатів. Зокрема, на АЗС у Білій Церкві працює повноцінна кухня, яка пропонує розширене меню переважно європейської кухні. Воно складається з різноманітних перших страв, закусок, сніданків, салатів, піци, паніні власного приготування. Найбільше клієнти оцінили паніні, які виготовляються на АЗС із великої й неймовірно смачної пшеничної чіабати. Запікається цей хлібець у спеціальній комбінованій печі — це придає йому апетитного вигляду завдяки запашній хрусткій скоринці.

Фото: Сергій Мотрій

– Як зміниться кавове меню? Що це за новий сорт кави, який буде представлений у Shell Café? Як його розробляли й у чому його особливості? І хто постачає каву для Shell Café в Україні?

У межах нової кавової стратегії ми зупинили свій вибір на купажі Classic Grand Crema Rainforest Alliance, який і використовуватимемо для приготування напоїв.

Головна відмінність полягає в тому, що новий купаж містить зерна арабіки й робусти в спеціально визначеній пропорції. Цей купаж із зерен темного обсмаження арабіки має багатий насичений смак, а додавання зерен робусти створює густіший присмак і приємний аромат.

Переваги нової кави:

1) вона насиченіша й ароматніша завдяки більшому вмісту кавового зерна на одну порцію;

2) має приємний тривалий післясмак;

3) кавові напої з молоком — ще «молочніші» й ніжніші (більше молока на одну порцію);

Окрім того, наш кавовий купаж отримав сертифікати відповідно до вимог Альянсу тропічних лісів (Альянс тропічних лісів (Rainforest Alliance) — міжнародна некомерційна організація, яка займається охороною тропічних лісів і сприяє розвитку раціонального господарства. Однойменний сертифікат Rainforest Alliance організації підтверджує, що використану у виробництві товару натуральну сировину було отримано відповідно до строгих екологічних і соціальних стандартів, які допомагають захищати ліси й уникнути кліматичної кризи. — Ред.).

З виробником кави для Shell Сafé ми співпрацюємо дуже давно й досить продуктивно. Це європейська компанія, яка має довгу успішну історію діяльності на міжнародному ринку, тож ми завжди впевнені в їх експертизі та якості кави.

Фото: Сергій Мотрій

– Розкажіть, будь ласка, більше про «Кухні світу» в Shell Café: як з’явилася ідея розмаїтого меню, на основі чого воно формувалося (можливо, завдяки опитуванню)? Ви проводите навчання персоналу з приготування кулінарних новинок чи вам постачають напівфабрикати (якщо так, то хто)?

– Усі ми любимо подорожувати й смакувати щось новеньке. Тому ідея щодо «Кухні світу» була радо схвалена всією командою Shell, і ми почали працювати над її втіленням.

До того ж, звичний плин нашого життя багато в чому змінив локдаун, зокрема через обмеження в мандрівках, тому ця концепція стала ще привабливішою для наших відвідувачів. Адже тепер можна спробувати страви різноманітних кухонь — як от мексиканської, американської, багатьох європейських країн — у себе вдома.

Донедавна в меню, заснованому на ідеї «Кухні світу», було представлено, як уже згадувалося вище, різні види хот-догів («Нью-Йорк», «Баварія», «Мехіко»). А нещодавно в оновленому асортименті з’явився новий продукт — сосиска, загорнута в бекон, яка стала основою для «Тірольського» й «Пікантного» хот-догів.

Розвиваючи й далі концепцію «Кухні світу», експерти розробили для нас кесадилью, в основі якої перебуває традиційна рецептура цієї популярної мексиканської страви. Нині кесадилью представлено в трьох смакових варіантах: із куркою й грибами, чилі кон карне з яловичиною, із сиром і овочами. Пропозицією цих делікатесів ми прагнемо задовольнити смакові вподобання справжніх гурманів і цінителів кухонь народів світу.

Водночас дуже важливого значення під час приготування страв на АЗС ми надаємо дотриманню стандартів безпеки і якості харчових продуктів, оскільки це запорука смачної страви, турбота про споживача і, врешті, наша репутація. Саме тому в Shell фахівці розробили й запровадили низку стандартів, процедур, правил і технологій, які передбачають контроль продукції на кожному етапі виробництва: від прийому товару, правильного зберігання — і до приготування страви й подачі клієнтові. Кожен новий працівник проходить низку тренінгів і навчань перед тим, як приступити до роботи. Також перед початком зміни на АЗС персонал проходить вибіркове тестування на знання технологій приготування, подачі страви й знання асортименту. Ми турбуємося про безпеку харчових продуктів і їхню якість – бо це турбота про клієнта.

Фото: Сергій Мотрій

– Скажіть, будь ласка, чи надає Shell перевагу екологічному посуду у своїх кав’ярнях? Якщо так, як його обираєте?

– Оскільки Shell послідовно дотримується концепції сталого розвитку, то ми, звичайно ж, переходимо на екологічний посуд в усіх кав’ярнях мережі. Сьогодні перебуваємо лише на першому етапі переходу. Так, на одній зі станцій, що в Білій Церкві, у нас майже всі предмети для пакування й сервірування зроблені з пергаменту (крафтового паперу, виготовленого з переробленого картону), а прилади — із сертифікованого кукурудзяного крохмалю, який не шкодить здоров’ю людини й екології.

До кінця жовтня на наших АЗС буде проведено заміну частини пакувальних матеріалів із целюлози на пергаментні.

– У чому конкурентні переваги Shell Café?

На це запитання найкраще можна відповісти словами нашого генерального директора Петера Керекдярто: «Shell Café – не просто кав’ярня, а трендове місце, де можна відпочити, підкріпитися смачними стравами, насолодитися авторським блендом кави. Саме розширенню кавової пропозиції ми приділили особливу увагу. Наші кліенти в Україні мають чудову какову культуру, а також високі очікування щодо цього напою на АЗС. Shell Café надає таку високу якість і унікальний досвід».

Ми також знаємо, що деталі в обслуговуванні грають далеко не останню роль. Тому приділяємо особливу увагу навіть дрібницям, адже вони створюють, на перший погляд, нібито й непомітні, але емоційно дуже позитивні миті для наших відвідувачів, які відкладаються в пам’яті приємними спогадами. І водіям з пасажирами знову й знову хочеться зупинитися на відпочинок саме в Shell Café.

Отже, Shell Сafé — це місце, де варто зупинитися. 

– Чому водіям і пасажирам варто зробити кава-паузу саме в Shell Café?

– Наша кава, смаколики й інші оригінальні та вишукані страви — це достеменно те, що потрібно в довгій і нерідко виснажливій дорозі. Ви отримаєте хороший заряд енергії, чудовий настрій і зможете продовжити подорож із новими силами. Щодня ми вдосконалюємо пропозицію Shell Сafé, щоб задовольнити гастрономічні забаганки кавоманів і любителів підкріпитися, й водночас створюємо затишок під час перебування клієнтів на АЗС і надаємо максимальний спектр дорожніх послуг.

– Які у вас особисті асоціації з Shell Café? Можливо, асоціюєте атмосферу у ньому з якоюсь мелодією/напрямом у музиці?

– Shell café асоціюється з дуже затишним місцем, де я можу відпочити, насолодитися смачними напоями та їжею... А сама атмосфера Shell Сafé чомусь асоціюється в мене з піснями Френка Сінатри: вона так само заворожує, спонукає зупинитися, замислитися, цілковито віддатися чарівній атмосфері відпочинку й насолодитися миттю спокою.

Про Shell в Україні

Shell Retail увійшла на український ринок 2007 року. Відтоді мережа АЗС під брендом Shell керується Royal Dutch Shell. Shell Retail Ukraine входить до кластеру Центральної та Східної Європи Shell Downstream.

Нині мережа АЗС Shell нараховує 132 станції у 20 областях України. У компанії працює близько 1,5 тис. людей. Shell пропонує клієнтам високоякісні нафтопродукти, включно з пальним Shell V-Power, дизельним пальним і скрапленим нафтовим газом (СНГ), а також широкий асортимент супутніх товарів, зокрема смачну їжу й напої. Shell також прагне відповідати потребам власників електромобілів, кількість яких постійно зростає, тому завдяки співпраці з партнерами на українських АЗС було встановлено шість швидкісних електрозарядних модулів.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти