В начало

Торік «Укрнафта» продала 89 млн л пального талонами і картами

ПАТ «Укрнафта» реалізувала 2023 року пального для B2B 87,8 млн л. Про це повідомив директор компанії Сергій Корецький на своїй сторінці в мережі Facebook.

«Стратегічне завдання на 2023 рік із розвитку паливних талонів і карток «Укрнафтою» було виконано, – йдеться у дописі Корецького. – За результатами 2023-го реалізація пального для B2B (картки і талони) становила 87,8 млн літрів».

Як зазначив Сергій Корецький, компанія стала активним учасником комерційних тендерів і тендерів на Prozorro. Тож на сьогодні понад тисячу підприємств, державних установ і фізичних осіб стали клієнтами програми паливних карток і талонів «Укрнафти».

Емітовано більше 35 тисяч паливних карток.

«Власну паливну програму (картки й талони) для юридичних і фізичних осіб «Укрнафта» запустила з нуля у лютому 2023 року», – нагадує Корецький.

Як повідомлялося раніше, перед цим колишні партнери у програмі скретч-карток «Авіас» відмовилися виконувати зобов'язання з постачання пального у повному обсязі й сплачувати за обслуговування карток ТМ «Авіас» на мережі АЗК «Укрнафта».

На цьому тлі у компанії вирішили, що «найбільша монобрендова мережа мусить мати власну пропозицію у B2B-сегменті». «Ми емітували власні паливні картки NAFTAКартка й талони ТМ «Укрнафта». Компанією-оператором В2В програми «Укрнафти» стало ТОВ «Укрнафта-Постач», – каже очільник компанії.

Наразі створено регіональні офіси продажів в Івано-Франківську, Одесі, Дніпрі, Луцьку, Хмельницькому, Вінниці, Кам'янець-Подільському, Полтаві, Запоріжжі, Харкові, Черкасах і Мукачеві. Найближчим часом буде відкрито офіс у Львові.

NAFTAКартка працює за міжемітентськими програмами у мережах SOCAR, Shell, U.GO, BWS, VST, Ovis та інших, про що enkorr повідомляв раніше. Стартувало партнерство з універсальними картковими застосунками Monobrand і All AZS. 

Видання також писало, що з лютого по вересень 2023 року «Укрнафта» реалізувала більше 40 млн л пального у вигляді паливних карток і талонів.

«Амбіційний річний план продажів за власною B2B-програмою і план проливів за нею виконаний майже на 100%. Це внутрішні КРІ, але від цього вони не менш важливі – підсумував Корецький, додавши, що компанія вивела на ринок новий продукт, зробила його успішним і буде розвивати 2024 року.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти