У початок
Shell підтримала всеукраїнський марафон з безпеки дорожнього руху SafetyChallenge

Shell підтримала всеукраїнський марафон з безпеки дорожнього руху SafetyChallenge

Також є російською мовою

Спецпроєкт

Цього року Shell в Україні підтримала проведення всеукраїнського Хештег-Марафону #SafetyChallenge. Це масштабне змагання, що реалізовувалося в партнерстві з ГО Traffic Challenge та БФ «Демократичний розвиток», мало на меті передовсім сприяти зниженню рівня дитячого й молодіжного травматизму від ДТП шляхом підвищення освіченості дітей щодо дотримання правил дорожнього руху та відповідальності дорослих на дорогах.  

Нині, коли діти й молодь мають доступ до користування електричними засобами пересування (самокати, велосипеди) і є активними учасниками дорожнього руху, питання їхньої безпеки набуло особливої актуальності.

«За статистикою, 2020 року в Україні сталося 168 107 ДТП, з них 2 205 — наїзд на велосипедиста. Загалом загинуло 235, а травмовано 1 610 людей. Ці дані демонструють, що увага до безпеки дорожнього руху має бути прикута постійно, адже людські втрати, яким можна було б запобігти, колосальні. Я завдячую організаторам змагання #SatefyChellenge, які дали змогу зрозуміти кожному учаснику проблематику у сфері безпеки дорожнього руху в своєму регіоні й бути долученим до змін. І кожному учаснику завдячую за креативність, докладені зусилля й час, і вони вже приносять позитивні зміни в сьогоднішній день», — зауважила Світлана Ільїнова, державна експертка експертної групи з питань профілактики неінфекційних хвороб та формування здорового способу життя директорату громадського здоров’я та профілактики захворюваності Міністерства охорони здоров’я України.

Мова цифр інколи гучніша за слова. Так, цьогоріч за перемогу у змаганні боролися 558 шкільних команд із 437 населених пунктів України, які впродовж двох місяців проводили масові заходи: навчання з безпеки на дорозі, розробку та тестування креативних навчальних посібників про безпеку руху для дітей, реалізовували інфраструктурні проєкти з покращення безпеки руху біля своїх шкіл.

У рамках хештег-марафону було втілено 438 проєктів на цю тему, й незабаром їхня кількість точно перевалить за півтисячі! Зокрема, облаштовано 67 велопарковок, 9 пандусів, установлено 21 комплект знаків, оновлено розмітку 38 пішоходних переходів. А ще команди долучилися до виготовлення попереджувальних написів, створення навчальних майданчиків. У рамках програми також було облаштовано зупинки, автопарковки, тротуари, шлагбауми, «лежачі поліцейські», велодоріжки, з’їзди з тротуарів, освітлення тощо. 

За результатами змагання було визначено переможців. Так, перше місце посіла команда загальноосвітньої школи I-III ступенів №19 міста Полтави; 2-ге — піско-радьківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Борівської селищної ради (Харківщина); 3 місце — команда яворівського ЗШО І-ІІІ ступенів №2 Яворівської міської ради (Львівщина).

Переможці й 10 кращих команд отримали грошові винагороди та інші цінні подарунки. Зокрема, Shell в Україні як один зі спонсорів марафону подарувала 2 електро- та 4 звичайні самокати, 12 фітнес-браслетів, 6 смарт-годинників, а також 6 пар навушників на загальну суму 50 тис. грн. Також переможці отримали 10 комплектів дорожніх знаків «Обережно! Діти»,  світловідбиваючі браслети і брелоки, а 101 команда, яка набрала найбільшу кількість балів за результатами змагання, отримали комплекти з 30 світловідбиваючих жителів для своїх шкіл.

PR-спеціалістка й експертка з різноманіття й інклюзивності Shell в Україні Наталія Ушкевич зазначила: «Ми раді співпрацювати з ГО Traffic Challenge задля підвищення обізнаності дітей щодо безпеки на дорозі. Такі потрібні й корисні ініціативи здатні суттєво змінити поведінку учасників дорожнього руху і знизити кількість ДТП. Як відповідальний бізнес Shell в Україні намагається підтримувати такі програми й робити вагомий внесок у добробут місцевих громад. Підвищення обізнаності жителів щодо правил безпеки на дорогах є одним із наших напрямів корпоративної соціальної відповідальності».

Марафон також отримав широке висвітлення у медіа. «Ми об’єднали всю Україну й ініціювали масштабну медіа-кампанію про безпеку руху. Лише за один місяць хештег-марафону вийшло 484 публікації про досягнення наших команд, і це − 484 історії успіху», — підсумувала голова ГО «Traffic Challenge» очільниця оргкомітету змагання Ольга Дробишева.

ДОВІДКОВО

Про ГО «Traffic Challenge»

ГО «Traffic Challenge» створено 2016 року, за рік після старту Національної програми з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді Traffic Challenge, яка була ініційована й фінансувалася Благодійним фондом «Демократичний розвиток.  У 2019 році ГО «Traffic Challenge»  провела перший Хештег-марафон #SpeakUpUkraine. Цього року відбувся другий Хештег-марафон #SafetyChallenge. Хештеги обидвох челенджів — це міжнародні хештеги Глобального тижня безпеки дорожнього руху, який проголошено ООН та курується ВООЗ в усьому світі.

Про Shell в Україні

Shell – глобальна група енергетичних та нафтохімічних компаній, яка діє в понад 70 країнах, а загальний штат становить 83 тис. працівників. Одна з її цілей – забезпечення сталого майбутнього. Для цього Shell використовує найсучасніші технології й інноваційний підхід у всіх напрямах діяльності. Компанія також інвестує в розвиток енергетики (зокрема низьковуглецевої, а також у вітрову й сонячну) та нові види пального для транспорту (серед них – удосконалене біопальне й водень).

Shell Retail увійшла на український ринок 2007 року. Відтоді мережа АЗС під брендом Shell управляється Royal Dutch Shell. У Shell в Україні працює близько 1 500 людей.

Нині мережа АЗС Shell нараховує 132 станції у 20 областях України. Shell пропонує клієнтам високоякісні нафтопродукти, включно з пальним Shell V-Power, дизельним пальним і скрапленим нафтовим газом (СНГ), а також широкий асортимент супутніх товарів, зокрема смачну їжу й напої.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти