Спецпроєкт
У січні 2021 року учасники програми з 20 українських компаній долучилися до першого етапу програми Академії Цілей сталого розвитку ООН — «SDG Ambition Accelerator». Упродовж шести місяців учасники із понад 30 країн здобували досвід і співпрацювали для розроблення перспективних сталих рішень у бізнесі. Компанія Shell Retail в Україні теж вирішила долучитися до Академії, щоб більше довідатися про сучасні тенденції й практичні рішення у сфері сталого розвитку.
У лютому 2021 року Shell представила стратегію Powering Progress, якою передбачено перетворення компанії на постачальника екологічно чистої енергетичної продукції й послуг за рахунок зростання діяльності, зорієнтованої на клієнтів і споживачів. Мета Shell — до 2050 року стати енергетичним бізнесом із нульовим рівнем викидів, що повністю відповідає Паризькій угоді про зміну клімату. Саме це прагнення перебуває в основі стратегії з енергетичного переходу. Перехід до енергетичного бізнесу з нульовими викидами передбачає, що компанія зменшуватиме рівень викидів від операційної діяльності, а також від пального й інших енергопродуктів.
Представляючи Україну на світовій арені, Shell також долучилася до першої глобальної програми Академії Цілей сталого розвитку ООН глобальної мережі UN Global Compact – ініціативи ООН, яка поєднує компанії в усьому світі. На Саміті лідерів, який відбувся 15–16 червня 2021 року, особливу увагу було приділено результатам виконання програми.
Тетяна Сахарук, генеральна директорка Мережі Глобального договору ООН в Україні, зазначила: «Цілі сталого розвитку (ЦСР) не буде реалізовано без більших амбіцій і глибшої інтеграції в комерційній діяльності. Поєднуючи амбіційні ЦСР з конкретними прагненнями, діями і результатами для бізнесу, ми сподіваємося, що ця навчальна програма допоможе бізнесу чинити істотний вплив задля досягнення наших спільних цілей. У межах програми було забезпечено відповідну структуру, засоби й ресурси, а також консультації фахівців, що дало змогу учасникам розробити унікальні практичні рішення, які відповідають ціляи програми «SDG Ambition».
Олександра Онищенко, програмна менеджерка проєктів Академії ЦСР — «SDG Ambition» та Антикорупційної програми «Anti-Corruption Collective Action» з Мережі Глобального договору ООН в Україні, зазначила: «Залучаючи сотні компаній по всьому світу, ця ініціатива мобілізує справді глобальний рух відповідальних підприємств. Це прискорить прогрес у впровадженні принципів сталого розвитку в бізнес-стратегіях та операційній діяльності, що принесе користь як суспільству, так і бізнесу».
Петер Керекдярто, керівник групи компаній та генеральний директор Shell Retail в Україні, підкреслив: «Shell в Україні почала реалізацію плану сталого розвитку, який інтегровано у її діяльність на трьох рівнях: безпечному, ефективному, відповідальному й прибутковому веденні бізнесу; сприянні формуванню більш сталого енергетичного майбутнього для наших клієнтів; сприянні позитивним змінам у суспільстві й місцевих громадах там, де працює Shell».
5 жовтня 2020 року Shell Retail в Україні стала членом Мережі Глобального договору ООН. Долучення до його місцевого представництва – важливий етапом для Shell Retail в Україні, і компанія співпрацює з ООН задля впровадження більш сталих ініціатив.
Загальна інформація
Академія Цілей сталого розвитку ООН — шестимісячна програма, мета якої полягає в тому, щоб поставити цілі перед компаніями-учасницями Глобального договору ООН й надати їм підтримку у встановленні амбітних корпоративних цілей, а також прискорити інтегрування 17 ЦСР в основні напрями бізнесу. Програма дає змогу компаніям вийти за межі поступового досягнення результатів і прискорити трансформаційні зміни завдяки зміцненню стійкості бізнесу та створенню умов для сталого зростання.
Shell – глобальна група енергетичних і нафтохімічних компаній, представлена в понад 70 країнах, загальний штат якої становить понад 83 тис. працівників. Компанія використовує передові технології й застосовує інноваційний підхід до побудови сталого енергетичного майбутнього. Також Shell інвестує в електроенергію, зокрема отриману з джерел із низьким рівнем вуглецевих викидів (вітер і сонце), та в нові види пального для транспорту — вдосконалене біопальне й водень.
Shell Retail увійшла на український ринок 2007 року. У Shell в Україні працює близько 1,5 тис. осіб. Нині мережа АЗС Shell налічує 132 станції у 20 областях України. Компанія пропонує клієнтам високоякісні нафтопродукти, зокрема пальне Shell V-Power, дизельне пальне і скраплений нафтовий газ, а також широкий асортимент супутніх товарів, зокрема смачну їжу й напої. Щоб задовольнити очікування все більшої кількості власників електромобілів, Shell разом зі своїми партнерами встановила на заправних станціях п'ять електрозарядних модулів.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти