У початок
На варті гендерної рівності: 50% керівних посад у Shell Retail в Україні обіймають жінки

На варті гендерної рівності: 50% керівних посад у Shell Retail в Україні обіймають жінки

Також є російською мовою

Спецпроєкт

Усього 30% місць у вищому керівництві посідають жінки — цей показник залишається незмінним як в Україні, так і по всьому світу.

Попри те, що жінки — це 48% світової робочої сили, лише 22% із них працюють в нафтогазовому секторі й 32% – у відновлюваній енергетиці. Навіть за цими даними дуже легко відстежити тенденцію, що жінки й чоловіки все ще не досягли рівності в професійному середовищі.

Однак компанія Shell Retail в Україні — одна з небагатьох, яка руйнує стереотипи і вживає всіх заходів, аби жінки й чоловіки мали рівні можливості. Тому вже чотири роки поспіль компанія потрапляє до списку Times Top 50 — рейтингу найкращих роботодавців для жінок. Shell також підписала декларацію Всесвітнього економічного форуму щодо гендерної рівності в нафтогазовому секторі.

Чим є гендерна рівність для Shell?

Компанія стабільно розвивається, прагнучи стати найбільш конкурентоспроможною й інноваційною в енергетичній сфері. Звичайно, цього неможливо досягти, якщо не включити до головних її цінностей культурного різноманіття й інклюзивності. Керівництво Shell розуміє, що потрібно максимально сприяти своїм співробітникам у прагненнях проявляти себе, а також показувати світові, наскільки різноманітні партнери й клієнти компанії, наскільки масштабна географія країн, у яких вона здійснює свою діяльність.

Різноманіття працівників Shell сприяє різнобічному мисленню й підходам до вирішення найширшого спектру питань. А завдяки цьому народжуються інновації й креативні ідеї, необхідні для того, щоб портфель Shell був і ефективним технологічно, й стійким економічно, і привабливим для партнерів. Інклюзивна поведінка перебуває в основі продуктивної співпраці як між членами команди, колегами з інших підрозділів компанії, партнерами зі спільних підприємств Shell, так і — що найголовніше — з клієнтами Shell. Саме тому в компанії різноманіття й інклюзивність не сприймається лише як гарний вчинок чи тривіальний «додаток» до бізнесу. Ці принципи усвідомлюються тільки як основа бізнес-планів, і то не менш важлива, ніж безпека.

Для Shell гендерний баланс полягає в рівному залученні жінок і чоловіків до всіх ланок роботи, на всіх рівнях і в усіх країнах. Спираючись на такий підхід, компанія формує середовище, яке сприяє різноманіттю працівників і забезпечує інклюзивність. А це, своєю чергою, посилює ефективність політики й програм, а також значно покращує обслуговування клієнтів Shell.

На переконання менеджерів Shell, лідерські команди повинні бути однаково представлені й чоловіками, і жінками. Існує така тенденція, що ефективніші бізнес-рішення ухвалюються там, де підтримується гендерна рівність. Останні наукові дослідження також показують, що інклюзивні команди ухвалюють кращі бізнес-рішення. Кожен отримує вигоду від гендерної рівності. Саме тому Shell серед своїх пріоритетів визначила «Ціль 5. Гендерна рівність», яку прописано в Цілях сталого розвитку ООН (SDG ООН).

Які ключові елементи екосистеми гендерного різноманіття у Royal Dutch Shell?

У компанії стабільно збільшується кількість жінок на вищих посадах, однак ще є куди прагнути. Енергетична галузь потребує постійного розвитку й оновлення, тому завдання для всіх членів численної команди — зробити свій внесок у переорієнтацію бізнесу в бік культурного різноманіття й інклюзивності.

Royal Dutch Shell сприяє кар’єрному розвитку жінок і забезпечує програмами, які допомагають їм поліпшувати свої професійні навички й підніматися кар’єрними щаблями.

Особливу увагу в компанії приділяють гендерному балансу в процесах управління талантами: всі працівники, які займають лідерські позиції, повинні бути обізнані у питаннях культурного різноманіття та інклюзивності. Таким чином, компетентність у питаннях рівності й різноманіття — це одна з вимог Royal Dutch Shell і обов’язок для менеджерів.

Гендерний баланс у компанії важливий тоді, коли вона прагне бути авторитетною серед партнерів і клієнтів, соціально активною в країнах, де працює, інноваційною у відкриттях і розробках та конкурентоспроможною на міжнародних ринках галузі. Тому Shell Retail Україна займає саме таку позицію у своїй діяльності.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти