Економічний стимул для імпорту нафти з американського узбережжя Мексиканської затоки в Азію закрито, оскільки вартість бронювання супертанкерів на маршруті різко зросла через стрибок бронювання суден. Про це пише Reuters.
Із закриттям арбітражу для постачань із США азіатські нафтопереробники можуть частково заповнити цю прогалину за допомогою аналогічної нафти з Близького Сходу після того, як найбільший регіональний виробник Саудівська Аравія знизила ціну на свою нафту в лютому, що, як очікується, вплине на інші регіональні марки нафти. Підвищення попиту на нафту з Близького Сходу може підтримати ціни на нафту для цього регіону, які знизилися в попередні місяці.
Ціна оренди супертанкера Very Large Crude Carrier (VLCC), здатного транспортувати 2 млн барелів нафти зі Сполучених Штатів до Азії, цього тижня зросла приблизно до $10 млн порівняно з приблизно $8 млн минулого тижня, згідно з повідомленнями трейдерів і даними від транспортної компанії Simpson Spence & Young в LSEG Eikon.
Зі слів трейдерів, зростання вартості фрахту підвищило премію за американську нафту West Texas Intermediate (WTI) порівняно з котируваннями в Дубаї на основі вартості фрахту й доставки у квітні з понад $4 за барель минулого тижня до приблизно $2 цього тижня.
Це підштовхнуло WTI до премії в $1 за барель порівняно з подібною до WTI нафтою Muban з ОАЕ для доставки в Азію, порівняно з тією ж ціною або невеликою знижкою минулого тижня, повідомили кілька трейдерів на ринку.
«Жодної торгівлі за новими цінами WTI не виявлено. Можливості арбітражу зараз закриті», — сказав сингапурський нафтовий трейдер.
Обмеження ринку судноплавства танкерів стало результатом резервування чотирьох VLCC південнокорейським судновласником Sinokor Merchant Marine минулого тижня для транспортування нафти зі Сполучених Штатів до Китаю з січня по березень, повідомляє джерело, знайоме з інформацією, судноплавні компанії й дані Kpler.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти