У початок

«Укртранснафта» шукає постачальника ДП «трубою»

Також є російською мовою

АТ «Укртранснафта» оголосило про пошук потенційних замовників послуг на транспортування магістральним нафтопродуктопроводом «Самара–Західний напрямок» (СЗН). Про це йдеться в оголошенні, опублікованому на сайті компанії.

Відповідно до нього, основною вимогою до потенційних замовників послуг є гарантування наявності у їх власності технологічного обсягу нафтопродукту 70-140 тис. тонн (залежно від маршруту транспортування), який буде повернено після закінчення терміну дії договору про транспортування протягом 1-3 місяців або викуплено компанією для власних потреб.

У компанії також назвали п'ять критеріїв, відповідно до яких будуть відбирати пропозиції потенційних замовників:

  • гарантування замовлення на транспортування щонайменше на один рік на умовах «качай або плати»;
  • гарантування транспортування не менше ніж 100 тис. тонн нафтопродуктів на місяць (1,2 млн тонн на рік);
  • гарантування оплати послуг за умов 100% передоплати вартості транспортування;
  • зобов'язання замовника щодо страхування ризиків втрати прийнятих на транспортування нафтопродуктів унаслідок зловмисного пошкодження нафтопродуктопроводу;
  • розкриття повної інформації про кінцевих бенефіціарів для аналізу можливого застосування до нього або пов'язаних із ним осіб обмежувальних заходів (санкцій) ООН, ЄС або США.

Тарифи на транспортування нафтопродуктів територією України, за умови відповідності замовника цим критеріям, за маршрутами транспортування становитимуть:

  • кордон Білорусь/Україна – ЛВДС «Новоград-Волинський» (Україна) – еквівалент $7 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту (без ПДВ);
  • кордон Білорусь/Україна – ЛВДС «5С» (Україна) – еквівалент $8 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту (без ПДВ);
  • ЛВДС «5С» (Україна) – ПЗУ «Нірбогдань» (Угорщина), ПЗУ «Тісауйварош» (Угорщина) – еквівалент $10 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту (без ПДВ);
  • кордон Білорусь/Україна - ПЗУ «Нірбогдань», ПЗУ «Тісауйварош» – еквівалент $15 за одну метричну тонну нафтопродукту, зданого в кінцевій точці маршруту (без ПДВ).

Тарифи на транспортування нафтопродуктів територією України за умови невідповідності замовника критеріям 1-2 безпосередньо залежатимуть від запропонованих обсягів транспортування й обговорюватимуться окремо.

Заявки від потенційних постачальників пального на його транспортування приймаються до 30 грудня 2021 року.

Раніше директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн заявив, що Кабінету міністрів України необхідно звернути увагу на високу імпортозалежність країни у сфері нафтопродуктозабезпечення, що зберігається, і, зокрема, не допустити збільшення постачань із Росії.

На думку експерта, уряд як мінімум повинен продовжити 4%-е мито на трубопровідні постачання російського дизпального, дія якого спливає 31 грудня 2021 року.

«Скасування мита відкриє шлях масованим прокачуванням обсягом 100-150 тис. т дизпального на місяць, що у сумі з залізничними постачаннями збільшить частку Росії до 50% українського ринку. Це нерозумно й дуже небезпечно, надто в умовах нової політичної ескалації», – вважають в «А-95».

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти