АТ «Укртранснафта» оголосило про пошук потенційних замовників послуг на транспортування магістральним нафтопродуктопроводом «Самара–Західний напрямок» (СЗН). Про це йдеться в оголошенні, опублікованому на сайті компанії.
Відповідно до нього, основною вимогою до потенційних замовників послуг є гарантування наявності у їх власності технологічного обсягу нафтопродукту 70-140 тис. тонн (залежно від маршруту транспортування), який буде повернено після закінчення терміну дії договору про транспортування протягом 1-3 місяців або викуплено компанією для власних потреб.
У компанії також назвали п'ять критеріїв, відповідно до яких будуть відбирати пропозиції потенційних замовників:
Тарифи на транспортування нафтопродуктів територією України, за умови відповідності замовника цим критеріям, за маршрутами транспортування становитимуть:
Тарифи на транспортування нафтопродуктів територією України за умови невідповідності замовника критеріям 1-2 безпосередньо залежатимуть від запропонованих обсягів транспортування й обговорюватимуться окремо.
Заявки від потенційних постачальників пального на його транспортування приймаються до 30 грудня 2021 року.
Раніше директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн заявив, що Кабінету міністрів України необхідно звернути увагу на високу імпортозалежність країни у сфері нафтопродуктозабезпечення, що зберігається, і, зокрема, не допустити збільшення постачань із Росії.
На думку експерта, уряд як мінімум повинен продовжити 4%-е мито на трубопровідні постачання російського дизпального, дія якого спливає 31 грудня 2021 року.
«Скасування мита відкриє шлях масованим прокачуванням обсягом 100-150 тис. т дизпального на місяць, що у сумі з залізничними постачаннями збільшить частку Росії до 50% українського ринку. Це нерозумно й дуже небезпечно, надто в умовах нової політичної ескалації», – вважають в «А-95».
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти