Минулого місяця автопарк України поповнили близько 13,1 тис. легкових автомобілів з бензиновими двигунами.
Це, як повідомляє асоціація «Укравтопром» на своєму телеграм-каналі, на 0,4% більше, ніж у липні.
Зазначається, що з загальної кількості зареєстрованих авто 2,2 тис. — нові (-3%), а 10,9 тис. — вживані (+1%).
Найпопулярнішими серед нових бензинових моделей стали такі:
У ТОП-5 імпортованих вживаних бензинових авто потрапили:
Як писав enkorr раніше, українці в серпні імпортували на 1% більше вживаних автомобілів.
Нагадаємо, з початку року українці придбали 158,5 тис. імпортованих легковиків з пробігом — це на 0,3 % менше, ніж за аналогічний період 2024 року.
Як писав enkorr раніше, попит на електромобілі у серпні подвоївся.
Як відомо, бум електромобілів в Україні значною мірою пояснюється чинними податковими пільгами на їх імпорт. Однак ці стимули мають завершитися вже до кінця року.
Тому лобі цього бізнесу в Україні активізувалося — у Верховній Раді зареєстровано одразу два законопроєкти, що передбачають продовження пільгового режиму на ввезення електрокарів після 1 січня 2026 року.
Водночас голова парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев публічно заявив, що жодного продовження не буде — пільги діятимуть тільки до кінця 2025 року.
Критики чинної моделі вказують на великі фіскальні втрати. Так, за оцінкою директора Консалтингової групи «А-95» Сергія Куюна, через пільговий імпорт електромобілів держава щомісяця недоотримує щонайменше 2 млрд грн.
«Давайте ми ці експерименти відкладемо на після війни. Тому що якщо ми не встоїмо, то нам уже не те що електромобілі — нам уже нічого не допоможе», — наголосив експерт.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти