На європейському ринку скрапленого газу у другій половині січня спостерігається низька торгівельна активність. Крім того, через штормову погоду уповільнилося відправлення й надходження вантажів у регіоні ARA. Про це йдеться у звіті OPIS, підготованому для enkorr.
Станом на 22 січня у північно-західній Європі вартість пропану на умовах CIF ARA не змінилася й залишається рівні $515/т/. Ціни на партії пропану з терміновою доставкою також не змінилася, торги закрилися на рівні $521/т CIF ARA.
Хоча 22 січня на ринку не було зафіксовано жодної активності, в європейському секторі каботажних суден спостерігалася торгівля. Скандинавська енергетична компанія придбала у трейдера партію вагою 1 600 тонн за ціною $565 за тонну на умовах fob osb-p ARA-ECUK (східне узбережжя Великої Британії). Вантаж буде завантажено з 28 по 30 січня на судно Crystal Valerian, Marianne, Crystal Lavender або інше судно.
Затримки було зазначено на європейському ринку каботажних суден, особливо в регіоні Амстердам-Роттердам-Антверпен (ARA), причому суднові брокери пояснюють штормові умови на північному заході Європи уповільненням швидкості пари.
На ринку великовантажного бутану OPIS оцінив ціну на бутан на рівні 81,5%, щоб збалансувати січневі котирування нафти, які не змінилися у день без жодної активності. Тим часом отримана фізична оцінка бутану CIF ARA піднялася на $14,50 за тонну в день – до $523 за тонну.
На основі теплового еквівалента премія пропану й бутану над природним газом зросла 22 січня, незважаючи на стабільність цін на пропан. Премія, яку останнім часом утримував LPG, допомогла проштовхнути більше вантажів LPG на експортний ринок із Північного моря.
Станом на 22 січня на воді було приблизно 228 тис. тонн скрапленого газу, який планується доставити в північно-західну Європу в січні: три VLGC, один LGC і два MGC. Цього місяця вже було постачено приблизно 300 тис. тонн LPG. Загалом у грудні в північно-західну Європу було постачено 276 тис. тонн LPG, а в листопаді – 475 тис. тонн. І зазираючи наперед, перше з лютневих постачань відпливло з Х’юстона. Очікується, що VLGC, навантажений приблизно 34 тис. тонн, прибуде до Антверпена 8 лютого.
Січневий імпорт – це доповнення до 312 тис. тонн скрапленого газу в Північному морі, який або завантажується, або вже відправлений цього місяця. До четвертого кварталу 2021 року більш типовий експорт Північного моря становив 350-380 тис. тонн на місяць.
Вантажні перевезення VLGC зазнали краху з початку року й перебували під значним тиском протягом останніх двох тижнів через звуження арбітражу США у Мексиканській затоційа Східній Азії. Крім того, на початку тижня тарифи на вантажні перевезення VLGC ще більше впали.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти