Обсяги надходження російського дизпального й газойлю у порти інших країн у січні-квітні зросли на 3% й становили 15,8 млн т, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Найбільші покупці російських дистилятів, Туреччина й Бразилія, скоротили перевалку. Водночас потік у напрямку країн Африки збільшився.
Перевалка російського палива у турецьких портах скоротилася на 18%, до 4,83 млн т. Падіння сталося в основному завдяки зменшенням закупівель заводами Tupras. У січні-квітні на термінали НПЗ в Ізмірі й Ізміті надійшло 397 тис. т дистилятів проти 956 тис. т минулого року.
Термінали Мерсина зменшили перевалку з 1,92 млн т до 1,67 млн т. Водночас обсяги надходження палива у Мармару зросли на третину, до 1,38 млн т.
Нагадаємо, цього року з термінала Opet у Мармарі відновився імпорт дизпального в Україну. Компанія Wexler доставила два вантажі, які мали індійське походження.
Бразилія, другий за обсягами імпортер російського дизелю й газойлю, скоротила закупівлі на 10%, до 2,89 млн т.
Цього року низка північноафриканських країн збільшила імпорт російських дистилятів. Зокрема надходження до Єгипту потроїлися й становили 1,1 млн т, що робить країну третім за обсягам напрямком збуту для рф.
Відвантаження у Марокко збільшилися з 354 тис. т до 779 тис. т, у Туніс — з 681 тис. т до 804 тис. т. Водночас надходження палива до Лівії впали з 852 тис. т до 492 тис. т.
Загалом постачання на африканський континент зросли у січні-квітні на 10%, до 4,58 млн т.
Найбільші обсяги ДП і газойлю, що надходили в порти інших країн у січні-квітні, були відвантажені з терміналів приморська (6,26 млн т), новоросійська (3,55 млн т) і туапсе (1,93 млн т).
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти