Трійку найпопулярніших автозаправних мереж серед українців складають OKKO, WOG та «Укрнафта». Про це свідчать результати дослідження соціального проєкту YOUкраїна, ініційованого дослідницькою компанією Factum Group Ukraine.
Так, майже половина з опитаних автовласників заїжджали за пальним на ОККО й WOG — 49% й 44% відповідно, з яких 27% і 23% зазначили, що на цих АЗС вони заправляються постійно.
18% респондентів за останніх 30 днів купували пальне на станціях «Укрнафти». При цьому лише для 8% автолюбителів ця мережа є основною.
У п’ятірку найпопулярніших мереж також ввійшли «БРСМ-Нафта» й «Авіас». Їх відвідало 14% і 10% опитаних YOUкраїна респондентів.
Опитування, проведене 12-15 серпня ц.р., охопило 225 респондентів (власники автомобілів) віком від 18 до 55 років, які проживають у містах з населенням від 50 тисяч.
Нагадаємо, згідно з опитуванням YoUкраїна, з початку повномаштабної війни росії проти України майже 65% громадян зменшили користування авто, серед яких 15% стверджує, що майже перестали користуватися ним зовсім.
Разом із цим 31% опитаних автовласників, які зараз їздять на автомобілях з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ), планують у майбутньому придбати електромобіль.
YOUкраїна – соціальний проєкт, створений соціологічною компанією Factum Group Ukraine. Його мета – регулярний онлайн-моніторинг для висвітлення обізнаності, настроїв і намірів українців щодо ключових сфер життя, таких як здоров’я, робота, фінанси, покупки, дозвілля, діджиталізація тощо.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти