У початок

Соціологи назвали найпопулярніші паливні мережі АЗС

Трійку найпопулярніших автозаправних мереж серед українців складають OKKO, WOG та «Укрнафта». Про це свідчать результати дослідження соціального проєкту YOUкраїна, ініційованого дослідницькою компанією Factum Group Ukraine.

Так, майже половина з опитаних автовласників заїжджали за пальним на ОККО й WOG — 49% й 44% відповідно, з яких 27% і 23% зазначили, що на цих АЗС вони заправляються постійно.

18% респондентів за останніх 30 днів купували пальне на станціях «Укрнафти». При цьому лише для 8% автолюбителів ця мережа є основною.

У п’ятірку найпопулярніших мереж також ввійшли «БРСМ-Нафта» й «Авіас». Їх відвідало 14% і 10% опитаних YOUкраїна респондентів.

Опитування, проведене 12-15 серпня ц.р., охопило 225 респондентів (власники автомобілів) віком від 18 до 55 років, які проживають у містах з населенням від 50 тисяч. 

Нагадаємо, згідно з опитуванням YoUкраїна, з початку повномаштабної війни росії проти України майже 65% громадян зменшили користування авто, серед яких 15% стверджує, що майже перестали користуватися ним зовсім.

Разом із цим 31% опитаних автовласників, які зараз їздять на автомобілях з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ), планують у майбутньому придбати електромобіль.

YOUкраїна – соціальний проєкт, створений соціологічною компанією Factum Group Ukraine. Його мета –  регулярний онлайн-моніторинг для висвітлення обізнаності, настроїв і намірів українців щодо ключових сфер життя, таких як здоров’я, робота, фінанси, покупки, дозвілля, діджиталізація тощо.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти