У вересні 2023 року Індія спостерігала значне зростання експорту дизельного пального до Європи, досягнувши найвищого рівня за рік. Цей сплеск було зумовлено сукупністю чинників, включаючи скорочення постачань із Західної Азії й Сполучених Штатів Америки через осінній сезон ремонту нафтопереробних заводів (НПЗ) і високий попит у Європі.
Згідно з даними Консалтингової групи «А-95», експорт дизельного пального з Індії в Європу у вересні досяг 1,14 млн тонн, це на 33% більше порівняно з серпнем. Це також майже вдвічі більше порівняно з вереснем минулого року, коли з індійських портів до європейського континенту було спрямовано лише 609 тис. тонн продукту.
Орієнтовані на експорт приватні нафтопереробні підприємства відіграли ключову роль у зростанні постачань дизпального. Експортні продажі палива здійснюють переважно Reliance Industries Ltd (RIL) і Nayara Energy Ltd (NEL), проте у вересні весь індійський експорт дизпального в Європу здійснювався RIL.
Індія як третій у світі споживач сирої нафти стала нетто-експортером нафтопродуктів завдяки своїм значним нафтопереробним потужностям, що перевищують внутрішній попит. Збільшення країною закупівель російської нафти за зниженими цінами після повномасштабного вторгнення в Україну у лютому 2022 року ще більше підвищило її роль у світовому ландшафті постачання сирої нафти і продуктів її переробки.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти