Казахстан збільшить експорт нафти до Китаю нафтопроводом «Атасу-Алашанькоу» у квітні до 180,8 тис. тонн з 90,1 тис. тонн у березні через ремонт на Чимкентському НПЗ, повідомила Reuters трубопровідна компанія «Казтрансойл» (КТО).
Тим часом обсяг прокачування нафти нафтопроводом «Атирау-Самара» в російські порти «усть-луга» і «новоросійськ» скоротиться цього місяця до 655,8 тис. тонн із 712,9 тис. тонн у березні, зазначили в КТО.
«Казтрансойл» планує збільшити постачання нафти у систему Каспійського трубопровідного консорціуму (КТК-К) у квітні на 200 тис. тонн до рівня березня — до 408,4 тис. тонн, йдеться у повідомленні компанії.
КТО постачає в КТК лише частину сировини казахстанських компаній, переважно виробники здають нафту в КТК безпосередньо.
За даними джерел, КТК прокачав на експорт у лютому 4,6 млн тонн казахстанської нафти, у січні — 5,6 млн тонн, у березні сумарне прокачування російської й казахстанської нафти становило близько 5,7 млн тонн.
Казахстан скоротить постачання нафти на три великі НПЗ у квітні на 354 тис. тонн порівняно з березнем — до 1,085 млн тонн у зв'язку з проведенням планового ремонту на Чимкентському НПЗ, який триватиме до 8 травня.
Магістральний нафтопровід «Атасу-Алашанькоу» є частиною системи магістральних нафтопроводів «Казахстан-Китай» і належить компанії «Казахстансько-китайський трубопровід» (ККТ), що є СП «Казтрансойлу» (50%) й China National Oil and Gas Exploration and Development Company Ltd. (50 %).
Казахстан використовує частину транзитної нафти для завантаження Павлодарського НХЗ за схемою заміщення, спрямовуючи такий самий обсяг своєї сировини у Китай.
Проєктна потужність «Атасу-Алашанькоу» — 20 млн тонн нафти на рік.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти