У початок

5 днів у рамках

Також є російською мовою

Дмитрий Леушкин, глава группы «Прайм»

Сьогодні, 5 жовтня, ми відзначили перші п'ять днів життя в нових реаліях. Запрацювали рамки-ваги. З'явилася солідарна відповідальність вантажовідправника за перевантаження. Які думки встигли мене відвідати за цей період...

По-перше, це справді запрацювало. Жодні вмовляння до цього, тестові режими й інші повчання не мали ефекту. Тільки лиш загроза штрафу воістину запустила процес. Що ми отримали? Практично всі нафтобази стали правильно вантажити. Багато хто випускає тільки через контрольні ваги. Дехто обмежив відвантаження 30 кубами з розрахунку по дизелю. Але винятки ще є.

Із чим зіткнулися? Не всі бензовози вийшло «вгадати» по відсіках. У деяку техніку тепер більше 28 кубів не входить. Ймовірно, перевізники кинуться масово тарувати бочки для підвищення ККД.

Габаритні розміри тепер також необхідно вказувати. Довжину, ширину, висоту і колір очей водія особливо ніхто не дивиться, оскільки за цими параметрами бензовози проблем ніколи не мали.

Як це позначилося на процесі? По-перше, реальна собівартість перевезення виросла мінімум на 10%, а іноді на всі 30%. Тут дивлячись хто за скільки возив. Деякі давно заливали по 32 куби, а деякі запрягали крокодилів по 40 кубів. Звідси і різниця в зростанні вартості.

По-друге, загострилася нестача техніки. Благо основна частина «високого сезону» за плечима, до зими рукою подати. З першими активними дощами ця проблематика обіцяє втрястися, а до наступного сезону буде ще час підготуватися. Ймовірно, це стане стимулом до розвитку автопарків, але не факт. Велике значення також відіграватиме логістика. Зокрема, чи запрацює труба, як у «старі добрі» часи. Для рівномірності постачання її явно цього року бракувало.

Чого боятись? Навіть при зростанні ціни за кілометр відверто поступитися залізниці автомобільним перевезенням можна не боятися. Після такої жахливої ​​роботи в цьому році, надто на таких коливаннях ціни ПММ залишилося мало бажаючих тиждень везти своє пальне на 500 км. Бензовозом це завдання вирішується за добу. Швидкість визначає рентабельність! «Залізка» тут негідний помічник, її доля – завозити імпортний ресурс на прикордонні термінали. І то якби не було потреби на кожен бензовоз купу документів оформляти, то давно б із Росії й Білорусі нафтопродукти забирали бензовози. Як бітум. І було б усім легше. Але, мабуть, це не всім поки потрібно.

Що тішить і лякає? Раніше все одно, навіть при 32-кубовому завантаженні дизеля, іноді потрапляли в перевантаження. Зараз бензовози виїжджають через ваги, тому є надія, що про штрафи забудемо. Хоча як ці автоматичні ваги працюватимуть у снігопади й ожеледиці, поки питання цікаве. Бажання платити за перевантаження снігу на дорозі особливо немає, але це вже з розряду завдання для юристів.

P.S. У законі залишили юридичні лазівки, через які вантажовідправник може уникнути штрафу. Якщо так все і станеться, то перевізники знову почнуть вантажити по повній, а навколо рамок з'являться прекрасні ґрунтові об'їзні. А там, де це складно реалізувати, поїдуть по довколишніх селах козячими стежками. Так як до копійки зайвої, а значить дармових наш брат завжди охочий.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти