В начало

У KLO розповіли, як змінилася поведінка споживачів на АЗС

Люди припинили «осушувати» баки і дотягувати на останніх літрах пального до наступної заправки. Зараз вони зазвичай тримають рівень мінімум півбака. Про зміну поведінки споживачів останнім часом розповів співвласник мережі KLO В’ячеслав Стешенко в інтерв’ю «NV Бізнес».

«Досі є такі (споживачі — ek), що тримають про запас повну каністру пального», — додав він.

Стешенко також розповів, що змінилася частота заїздів автомобілістів на заправку — зберігається тенденція віддаленої роботи з дому, яка почалася ще з часів ковіду й досі актуальна.

«Спостерігається підвищення попиту на їжу на АЗК й товари у маркеті. Саме тому кожна нова АЗК відкривається з баченням того, що вона має бути комплексом з усіма необхідними товарами для водіїв, пасажирів і клієнтів пішого трафіку», — каже топменеджер.

Окрім цього, спостерігається тенденція, коли на АЗК клієнти заходять не лише заправити авто й випити кави, а й провести робочу зустріч чи попрацювати день із ноутбуком у зоні кафе.

«Споживач більше цінує свій час і хоче отримати все необхідне в одному місці», — підсумував співвласник KLO.

Як повідомляв enkorr, мережа АЗК KLO минулого року відкрила три нові автозаправні станції, одну відновила після знищення ворожим снарядом. У найближчих планах KLO планується відкриття нового АЗК в с. Святопетрівське по вул. Білогородська, 40.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти