В начало

Попит на бензинові авто в Україні скоротився на 15%

За перше півріччя 2025 року українські дилери продали 12,2 тис. нових легковиків із бензиновим двигуном, що на 14% менше, ніж торік, повідомили в об'єднанні «Укравтопром».

Як зазначається, падіння продажів позначилося й на структурі ринку: якщо торік бензинові моделі займали 43% усіх куплених нових авто, то зараз їхня частка скоротилася до 37%,

Найпопулярнішою моделлю серед нових бензинових авто, як і торік, залишився кросовер Hyundai Tucson – з січня по червень українці придбали майже 900 таких авто. Другою за попитом стала Mazda CX‑5, а третє місце з невеликим відривом посіла Skoda Octavia. У п’ятірку також увійшли Renault Duster та Suzuki SX4 – кожної моделі було реалізовано понад пів тисячі машин.

Сегмент імпортованих уживаних авто з бензиновими ДВЗ виявився стійкішим – за шість місяців українці розмитнили 53,1 тис. таких машин, що лише на 3% менше, ніж торік. Водночас у загальному обсязі вторинного ринку їхня частка теж трохи скоротилася: з 48% до 47%.

Найпопулярніші моделі:

  • Volkswagen Golf – 3741 од.
  • Audi Q5 – 2670 од.
  • Volkswagen Tiguan – 2561 од.
  • Nissan Rogue – 2379 од.
  • Skoda Octavia –1877 од.

Аналітики галузі пояснюють відчутніший спад у сегменті нових бензинових машин високою базою минулого року, розширенням лінійок гібридів і затримками з постачанням певних моделей. На вторинному ринку ключовим чинником лишається доступність пропозицій із США та країн ЄС, де бензинові версії традиційно домінують у структурі імпорту.

Нагадаємо, у першому півріччі 2025 року український автопарк поповнився 30,8 тис. уживаних легкових авто віком до п’яти років. Електромобілі зайняли найбільшу частку – 49% угод.

Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстровано два законопроєкти, які передбачають продовження пільг на ввезення в Україну електромобілів після 1 січня 2026 року.

При цьому голова парламентського Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев заявив, що пільги на ввезення електромобілів діятимуть лише до кінця 2025 року і не будуть продовжені.

Раніше директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн зазначав, що через пільговий режим для електромобілів держава втрачає мінімум 2 млрд грн щомісяця.

«Давайте ми оці експерименти відкладемо на після війни. Тому що зараз, якщо ми не встоїмо, то нам уже не те що електромобілі, нам уже нічого не допоможе», — вважає експерт.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти