У початок

Unimot скоротив імпорт дизпального до мінімуму

Через сильний тиск на роздрібні ціни на паливо на тлі зростання цін на сировину Unimot обмежив імпорт палива «до мінімуму», повідомили в компанії.

«Поки ми ніколи не стикалися з такою ситуацією на паливному ринку. Ціни на нафту ростуть, а ціни в Польщі падають. Тому імпортувати цю сировину стало невигідно. Ми зосереджуємось на прибуткових частинах цього бізнесу, наприклад, на експорті чи виконанні внутрішніх контрактів на основі котирувань Platts. Ми раді, що наш бізнес диверсифікований і прибутковий в інших основних бізнес-напрямах, зокрема в асфальтному бізнесі, LPG, природному газі, інфраструктурі, логістиці й АЗС», — написало керівництво компанії під час чату для інвесторів на платформі Асоціації індивідуальних інвесторів (SII).

«Як компанія ми завжди вміли швидко адаптуватися до поточного середовища. Ми обмежуємо імпорт до мінімуму. Ми орієнтуємося на прибуткові сфери ринку», – додали в компанії.

Незважаючи на таку ситуацію, правління Unimot запевнило, що прагне зберегти лідируючі позиції серед незалежних імпортерів палива в Польщі.

Раніше enkorr повідомляв про цінову політику Orlen. Протягом літа польський виробник нафтопродуктів пропонував пальне за найнижчими на ринку цінами, з одного боку, це змушувало приватні компанії продавати дизпальне зі збитком, а з іншого — призвело до зменшення обсягів вільного ресурсу у державного концерну.

Unimot спеціалізується на торгівлі дизельним пальним, біопаливом, скрапленим нафтовим газом (LPG), природним газом (включаючи LNG) та електроенергією. Як член міжнародної асоціації Avia International з 2017 року розвиває мережу АЗС у Польщі під брендом Avia. 2020 року компанія вийшла на ринок фотовольтаїки з брендом Avia Solar. У березні 2017 року компанія дебютувала на основному ринку Варшавської фондової біржі після переходу з NewConnect; входить до індексу sWIG80. 2022 року компанія мала 13,37 млрд злотих консолідованих доходів.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти