У початок

«Укрзалізниця» пішла судом на «Анвітрейд»

Також є російською мовою

Господарський суд міста Києва відкрив провадження за позовом АТ «Укрзалізниця» до компанії «Анвітрейд» у справі про стягнення штрафних санкцій та виконання зобов'язань за договором про постачання дизельного палива. Про це свідчить постанова суду, опублікована в судовому реєстрі.

Зокрема, «Українська залізниця» хоче стягнути з трейдера штраф обсягом 33,1 млн грн, з яких 3,09 млн грн пені та 30,09 млн штрафу. Крім того, позивач просить суд зобов'язати відповідача таки виконати умови контракту і відвантажити 8,27 тис. т дизельного пального.

«...постачити дизельне паливо в кількості 8 279 т на суму 200 630 802,30 грн на адресу кінцевих одержувачів, зазначених у рознарядці від 13.04.2021 № ЦЗВ-20/12222», – йдеться в заяві «Укрзалізниці».

В обґрунтуванні позовних вимог УЗ посилається на те, що відповідачем не виконано своєчасно зобов'язання за договором від 5 березня 2021 р. в частині постачання товару.

Йдеться про тендер, який було оголошено торік у жовтні. Тоді філія «Центр забезпечення виробництва» (ЦЗВ) оголосила 5 закупівель за звичайною процедурою, кожна з яких передбачала постачання 10 тис. т дизпального. Але аукціони провели тільки в лютому, коли ціни зросла, через що лоти було скорочено до 8,2 тис. т. У двох конкурсах переможцями стали «Альянс Енерго Трейд» і «Анвітрейд», які в березні уклали договори по 25 135 грн/т і 24 233 грн/т, тоді як ринкова ціна ДП на той момент уже виросла до 25 830 грн/т.

За даними «Анвітрейда», компанія звернулася в ЦЗВ із проханням видати рознарядку на відвантаження ресурсу, але їй було відмовлено. До цього питання УЗ повернулася тільки в другій половині квітня, коли зіткнулася з гострим дефіцитом дизельного пального. У той же період на тлі зростання світових котирувань і невизначеності з наповненням ринку, викликаної зупиненням постачань «Роснафти», ДП в Україні здорожчало до 27 300 грн/т. Таким чином, «Анвітрейду» належало постачити ресурс із дисконтом майже 2 200 грн/т, у зв'язку з чим компанія відмовилася від відвантаження в рамках договору, який надає таку змогу.

Як повідомляв enkorr, через невиконання цього контракту залізна дорога вже застосувала «санкції» до постачальника у вигляді недопуску до участі в рамковому тендері, який передбачає постачання 200 тис. т дизельного пального.

«Укрзалізниця» оприлюднила намір щодо укладення рамкового контракту на 2021 р. з компаніями ОККО, «Торум», «Сокар Україна», «Газтрім», «Альянс Енерго Трейд», «Ойл Трейд 2018», «Лівайн Торг» і «Мартін Трейд ».

Відзначимо, компанія «Анвітрейд» була одним із найбільших постачальників палива для залізниці з 2018 року.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти