У початок

«Укртранснафта» розпочала приймання нафтопродуктопроводу на зберігання (оновлено)

Також є російською мовою

Національне антикорупційне бюро (НАБУ) розпочало процес передання арештованого майна ТОВ «ПрикарпатЗахідтранс» на відповідальне зберігання АТ «Укртранснафта». Це відбувається на виконання рішення Вищого антикорупційного суду (ВАКС) від 23 лютого, повідомило джерело enkorr.

У прес-службі НАБУ заявили, що цим же рішенням ВАКС наклав арешт на майно комплексу і передав його в управління Нацагентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, отриманими від корупційних та інших злочинів (АРМА).

«Зараз заарештовано все майно стратегічного об'єкта – інфраструктуру, будівлі й споруди, розташовані в Україні. Воно буде передано від комерційної структури в Нацагентство з питань виявлення, розшуку та управління активами, отриманими від корупційних та інших злочинів», – йдеться у повідомленні.

Разом з тим у НАБУ відзначили, що до визначення управителя цього майна з боку АРМА воно перебуватиме на відповідальному зберіганні АТ «Уктранснафта».

Йдеться про будівлі, споруди, лінійні ділянки, технологічні об'єкти і т.п., розташовані на території Житомирської, Рівненської, Львівської та Закарпатської областей.

«Сьогодні вранці правоохоронні органи вже розпочали процедуру передання частини нафтопродуктопроводу «Самара-Західний напрямок» на відповідальне зберігання держкомпанії на час судових розглядів», – повідомило джерело enkorr у компанії «ПрикарпатЗахідтранс».

Воно також додало, що передання майна відбувається у спокійному, цивілізованому й продуктивному руслі.

Як повідомлялося, НАК «Нафтогаз України» як єдиний акціонер компанії «Укртранснафта» дозволив їй узяти на тимчасове відповідальне зберігання арештоване майно «ПрикарпатЗахідтрансу».

При цьому, як зазначено у рішенні НАКу, об'єкт може бути прийнято тільки в разі компенсації всіх витрат «Укртранснафти» державою.

Нагадаємо, 19 лютого своїм рішенням Рада національної безпеки і оборони (РНБО) доручила повернути у держвласність нафтопродуктопровід «ПрикарпатЗахідтранс», власників якого пов'язують із оточенням депутата Віктора Медведчука (ОПЗЖ).

На думку експертів Консалтингової групи «А-95», повернення нафтопродуктопроводу під контроль держави призведе до зупинення постачань, але не викличе дефіциту й істотного зростання цін на дизельне пальне.

«Український ринок максимально диверсифіковано, і замістити 50 тис. т трубопровідних постачань на місяць, які випали, буде нескладно. Це станеться як за рахунок переорієнтації трубопровідних обсягів на відвантаження залізницею, так і за рахунок резервів внутрішнього нафтоперероблення й імпорту морем», – заявив директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.

Довідка enkorr

«ПрикарпатЗахідтранс» експлуатував ділянку нафтопродуктопроводу «Самара-Західний напрямок» завдовжки близько 1,1 тис. км, призначену для прокачування дизельного пального з Росії й Білорусі як для внутрішніх потреб України, так і для транзиту в Європу, зокрема в Угорщину. Проєктна потужність магістралі – 3,5 млн тонн на рік.

Активна робота нафтопродуктопроводу «ПрикарпатЗахідтранс» розпочалася після завершення судових розглядів, у результаті яких його було визнано власністю «Транснафти». Навесні 2016 р. компанія International Trading Partners AG придбала магістраль у «Транснафти». У квітні 2019 р. 51% у статутному капіталі ТОВ «ПрикарпатЗахідтранс» було продано компанії «Нафтобітумний завод», кінцевим бенефіціаром якої є білоруський бізнесмен Микола Воробей.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти