Наступного року глобальні нафтопереробні підприємства зазнають «пом’якшення ситуації», оскільки нові потужності в Мексиці, Африці й на Близькому Сході збільшать постачання палива. Про це заявив керівник відділу досліджень Vitol Group Джованні Серіо, повідомляє Bloomberg.
Однак, враховуючи глобальний енергетичний перехід, важко створити вагомі аргументи для збільшення інвестицій у цей сектор, сказав Серіо на саміті Financial Times Commodities Asia Summit у Сингапурі. З його слів, до 2030 року баланс пропозиції нафтопереробної промисловості скоротиться, якщо не відбудеться чергового раунду інвестицій у галузь.
Очікується, що глобальний поштовх до більш чистої енергії, включаючи електромобілі, скоротить попит на бензин і дизельне пальне, що ускладнить виробникам палива виправдання дорогих інвестицій у нові потужності. Sinopec нещодавно заявив, що попит на бензин у Китаї досягне піку цього року, хоча Серіо сказав, що цього ще не сталося.
«Темпи енергетичного переходу в галузі нафти і транспортування не виправдали очікувань, і в той же час брак інвестицій у галузь не призвів до дефіциту пропозиції, як очікувалося», — сказав Серіо.
Зі слів Серіо, Vitol очікує, що чисте збільшення кількості автомобілів, які працюють на бензині, у Китаї зросте на 12 млн одиниць цього року й на 11 млн 2024 року. Він додав, що попит на скраплений нафтовий газ зростатиме через потреби нафтохімічного сектору, який виробляє широкий спектр пластикових виробів.
Зі слів Серіо, темпи попиту на нафту в більшості країн повернулися до рівня до пандемії, за винятком США, видобуток сирої нафти в росії залишається високим, а виробництво в США, Бразилії й Гайані зростає.
Є деякі занепокоєння щодо будівельного сектору Китаю, але є «зелені паростки надії» щодо національного попиту на нафту, заявив на заході Майк Мюллер, глава Vitol у Азії. Споживання бензину й авіаційного палива все ще зростає, хоча використання вугілля обтяжило попит на скраплений природний газ, додав він.
Тим часом в Індії спостерігається значне зростання попиту на сировинні товари, оскільки рівень індустріалізації й урбанізації набирає темпи, сказав Мюллер.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти