За сім місяців постачання дизпального й газойлю в чорноморські порти Болгарії склали 244 тис. тонн, близько 170 тис. тонн із цього обсягу було відвантажено з російських портів. Про це свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Найбільші обсяги дистилятів надходили на термінал у Бургасі, за сім місяців сюди прибуло 153 тис. тонн дизпального й газойлю. Майже 98% відвантажень у Бургас було здійснено з російських портів. За даними enkorr, оператором терміналу в Бургасі є болгарська компанія Insa Oil, яка також володіє невеликим нафтопереробним заводом (НПЗ) у Белоземі. Термінал у Варні протягом семи місяців перевалив трохи більше 90 тис. тонн дизпального і газойлю. З кінця березня на термінал у Варні не надходять судна з росії, проте у травні й червні він приймав вантажі з турецького Мерсіна, який є одним із найбільших пунктів перевалки російського дизпального і газойлю. Серед інших постачальників дистилятів у Варну були STAR Refinery і MOH Corinth Refinery. Варто зазначити, що 15-20 тис. тонн дизельного пального Болгарія також імпортує суходолом, переважно з Греції й Румунії.
За сім місяців із території Болгарії в Україну було відвантажено 306,5 тис. тонн дизельного пального. Дві третини імпортних партій (204,5 тис. тонн) мали сертифікат походження ЄС, ще 25% обсягів супроводжувалися болгарськими сертифікатами. Після впровадження нафтопродуктового ембарго Україна для Болгарії стала ледь не єдиним напрямком постачань дизельного пального.
Згідно з даними статистики Eurostat, з лютого на Україну припадає близько 90% обсягів болгарського експорту. Враховуючи структуру забезпечення імпортним ресурсом Болгарії, партії дизпального, що відвантажуються в Україну, являють собою суміш російського й неросійського виробництва.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти