Проблему дефіциту палива на ринку розв'яже дерегулювання цін і правил забезпечення його постачання, вважає співвласник компанії «Нова Пошта» Володимир Поперешнюк.
«Якщо ми хочемо розв'язати проблему дефіциту пального, потрібно перестати регулювати ціни, скасувати всі ліцензії на торгівлю, виробництво пального, дерегулювати правила щодо пересування водіїв і транспортних засобів й попросити наших західних партнерів послабити свої вимоги до регулювання», — написав він у своєму Facebook у вівторок, передає «Інтерфакс-Україна».
«Україні й фронту, як ніколи, потрібна повна дерегуляція і вільна економіка», – наголосив Поперешнюк.
При цьому він зазначив, що повністю підтримує пункт презентованого урядом плану відновлення економіки, в якому йдеться про те, що економіку має бути побудовано на принципах дерегуляції й лібералізації.
«Я це підтримую повністю! То чому б не почати негайно, з паливної галузі?» — зазначив співвласник «Нової Пошти».
Водночас, на його думку, питання скасування регулювання цін і підприємницької діяльності, що ускладнює використання підприємцями наявних і потенційних ресурсів, стосується будь-яких украй потрібних українцям товарів і послуг.
Нагадаємо, Міністерство економіки України досі не оприлюднило середню вартість бензину і дизпального, з яких вираховується гранична ціна реалізації пального на автозаправних станціях (АЗС) на початок травня.
Розрахункові роздрібні ціни Мінекономрозвитку на першу декаду травня можуть скласти 31,19 грн/л на бензин і 35,63 грн/л — на дизельне пальне. З урахуванням граничних торгових націнок максимальна ціна на «звичайний» бензин для його продажу через мережу АЗС не повинна буде перевищувати 37,69 грн/л, на «звичайне» дизпальне – не вище за 42,63 грн/л.
Дефіцит бензинів спостерігається майже у всіх регіонах України протягом останніх кількох тижнів.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти