У початок

У листопаді 2023 року російський морський експорт ДП зріс на 8,5%

Згідно з даними трейдерів і LSEG, морський експорт дизельного пального і газойлю з російських портів збільшився на 8,5% у листопаді порівняно з попереднім місяцем – до приблизно 2,8 млн метричних тонн після скасування заборони на експорт і збільшення виробництва.

21 вересня росія тимчасово заборонила експорт дизпального, щоб усунути його нестачу на внутрішньому ринку. Ембарго було частково знято 9 жовтня, коли росія відновила постачання дизельного пального з наднизьким вмістом сірки (ULSD) трубопроводами «транснєфті».

22 листопада росія зняла літню заборону на експорт дизельного пального. Так, за перші три тижні листопада виробництво дизелю на російських НПЗ зросло майже на 11% від середнього рівня жовтня – до 238 120 тонн на добу, повідомляють джерела Reuters.

Зі слів трейдерів, російське дизельне пальне замінило більшу частину постачань Бразилії, які раніше надходили зі Сполучених Штатів.

росія перемістила свої постачання ДП у Бразилію, Туреччину й країни Африки й Азії після того, як у лютому цього року було введено повне ембарго Європейського Союзу на російські нафтопродукти.

За даними морського транспорту LSEG, у листопаді в російських портах було завантажено не менше за 0,93 млн тонн дизелю, в основному в балтійському порту «приморськ», а тепер ці вантажі прямують до Бразилії. Більшість цих партій прибуває в бразильські порти в грудні.

У період із січня по листопад постачання ULSD з російських портів до Бразилії становили 5,8 млн метричних тонн, тоді як постачання дизпального в США впали до 2,25 млн метричних тонн після 5,9 млн метричних тонн за перші 11 місяців 2022 року, показали дані LSEG.

Згідно з даними про судноплавство, російський морський експорт ДП і газойлю в Туреччину зріс на 16% порівняно з попереднім місяцем у листопаді – до 750 тис. метричних тонн.

За даними LSEG, минулого місяця близько 550 тис. метричних тонн дизпального й газойлю з російських портів попрямували до африканських країн, включаючи Лівію, Того, Гану, Сенегал і Кот-д’Івуар.

Ще 155 тис. метричних тонн ДП з росії в листопаді заплановано для перевезення з судна на судно поблизу грецького порту «Каламата».

Кінцеві пункти призначення цих вантажів поки невідомі. Близько 200 тис. тонн дизпального ще не має кінцевого пункту призначення.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти