У початок

Туреччина й операції STS – основні напрямки для російського ДП у травні

Туреччина і операції із завантаження від судна до судна (STS) залишалися основним шляхом для експорту російського дизельного пального у травні, тоді як загальні постачання скорочуються через сезонне обслуговування НПЗ і зростання внутрішнього попиту. Про це кажуть трейдери і свідчать дані Refinitiv Eikon.

Очікується, що російські автономні потужності з первинної переробки нафти у травні зростуть порівняно з квітнем на 1,9 млн т, до 4,4 млн т.

Оскільки повне ембарго ЄС на російські нафтопродукти набуло чинності 5 лютого, трейдери переспрямували експортні постачання дизельного пального з російських портів до країн Африки, Азії й Близького Сходу замість Європи, яка раніше була основним покупцем.

За даними Refinitiv, у травні до сьогодні росія спрямувала до Туреччини близько 0,5 млн т дизелю проти 1,2 млн т попереднього місяця.

Близько 300 тис. т із них досі перебувають у дорозі, порт розвантаження ще не підтверджено.

Деякі з дизельних вантажів, які прямують у Туреччину з російських портів, можуть бути вивантажені як судно-судно (STS), і їх кінцевий пункт призначення не підтверджений, повідомили Reuters джерела на ринку.

Згідно з даними Refinitiv, ще 400 тис. т дизелю з росії призначено для завантаження STS біля грецького порту «Каламата», а також біля Мальти.

«Середземноморські перевезення від судна до судна допомагають заощадити на довгих і дорогих маршрутах до Азії», — сказав один із трейдерів.

За даними Refinitiv, близько 220 тис. т дизельного пального з російських портів спрямовується до Бразилії порівняно з 480 тис. т у квітні.

Близько 250 тис. т російського дизельного палива відправилися в Африку з початку травня, свідчать дані Refinitiv. Експорт здійснювався в основному до Лівії, Марокко, Тунісу й Нігерії.

У квітні завантаження дизелю з російських портів до Африки становили близько 0,9 млн тонн, показали розрахунки Reuters на основі даних Refinitiv.

Усі наведені вище дані про доставку стосуються місця відправлення вантажу. Близько 260 тис. т дизельного пального, завантаженого в російських портах цього місяця, ще не мають підтвердженого пункту призначення.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти