У початок

«Тіньовий флот» привів до скорочення танкерів у Сингапурі

Близько 33 кораблів затримано для невдалої перевірки безпеки цього року. Це стільки ж, скільки за все десятиліття до 2019 року, повідомляє Bloomberg.

З початку минулого року в Сингапурі зросла кількість затримань нафтових і хімічних танкерів, що підкреслює зростаючі занепокоєння щодо впливу на навколишнє середовище і безпеки зростаючого флоту старих суден, які курсують головними судноплавними шляхами.

Згідно з даними Tokyo MOU, регіональної організації з контролю за портами, місто-держава затримало 33 судна через непрохідність перевірок на безпеку цього року, як і за все десятиліття до 2019 року. У квітні було затримано дев'ять із них, що є найбільшою місячною кількістю принаймні з 2010 року.

Різке збільшення перевірок із таким результатом у Сингапурі відповідає регіональній тенденції зростання затримань по всій Азії після того, як росія вторглася в Україну на початку минулого року. Повномасштабне вторгнення і наступні санкції спровокували швидке розширення «темного» флоту танкерів, які пливуть поза радаром, транспортуючи нафту, яка потрапила під санкції, покупцям у Китаї, Індії й інших країнах.

Ці кораблі часто працюють із нестандартним страхуванням і, як правило, давно мають той вік, по досягненню якого їх зазвичай відправляють на злам. Нещодавній вибух на танкері, здатному перевозити близько 700 тис. барелів нафти біля узбережжя Малайзії, продемонстрував небезпеку, яку можуть становити ці судна. На щастя, «Пабло», побудований 1997 року, був майже порожнім.

Сінгапур, у якому часто зупиняються на шляху до Північної Азії, є одним із найжвавіших нафтових портів у світі. Більшість сирої нафти, що надходить із Близького Сходу й західної росії, проходитиме через Малаккську протоку.

Морська й портова адміністрація міста-держави не змогла прокоментувати ситуацію на момент публікації.

Згідно з даними Токійського меморандуму, торік Сингапур затримав 28 суден, причому всі, крім двох, починаючи з червня. Під час пандемії було затишшя в затриманнях, але протягом десятиліття до 2019 року річний рекорд становив лише сім.

Окрім того, останніми тижнями Китай посилив перевірку безпеки старих суден, які заходять у його порти, особливо тих, яким 15 років і більше.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти