У початок

Сюрпризи замість податків: Avantage 7 відкриває новий об’єкт

Мережа АЗС Avantage 7 анонсувала на 18 лютого 2023 року відкриття нового автозаправного комплексу у с. Гнідин на Київщині. Про це мережа повідомила у Facebook.

«Велика кількість сюрпризів і приємних моментів. Безпрограшна лотерея — участь у захоплюючій лотереї з цікавими призами й подарунками», – йдеться у повідомленні.

Мережа Avantage 7 відома мінімальною сплатою податків серед найбільших автозаправних мереж. Згідно з даними Державної податкової служби, протягом перших 9 місяців 2023 р. мережа сплачувала 22 коп. з літра реалізованого пального, що у 15 разів менше, ніж у лідера рейтингу Socar (3,03 грн/л), і більше ніж у 10 разів менше, ніж сплатив другий номер рейтингу – ОККО (2,3 грн/л).

У Консалтинговій групі «А-95» вважають, що податкова статистика Avantage 7 може свідчити про функціонування схем з ухилення від сплати податків, зокрема податку на прибуток підприємств і «зарплатних» податків – податку на доходи фізичних осіб (ПДФО) і єдиного соціального внеску (ЄСВ). Наприклад, згідно з даними ДПС, середній офіційний оклад працівників у мережі Avantage 7 (ТОВ «Авантаж-7») у 3 кв. 2023 р. становив 10 262 грн на місяць. Разом з «БРСМ» (8 495 грн) і KLO (7 881 грн) це найнижчі ставки серед найбільших мереж України (у 5 найбільших мережах середня ставка становила 22 тис. грн на місяць).

Також згідно з розрахунками Консалтингової групи «А-95», протягом перших 3 кварталів 2023 року середній чистий прибуток кожної АЗС Avantage 7 становив 135 тис. грн ($3 500). За такої дохідності окупність нової станції вартістю $1 млн буде становити 22 роки, а з урахуванням додаткових витрат на технічну підтримку протягом такого довго часу – набагато більше.

«Люди, яких у народі гордо іменують нафтовими баронами, по документах — здебільшого «ніщєброди». Деякі з них не показують адекватних прибутків уже багато років, але, попри безгрошів’я, не тільки якось вижили, а ще й активно будуються і модернізуються», – зазначає директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн. Він вважає, що через гостру потребу держави у грошах на фінансування оборони уряду необхідно провести з паливним бізнесом «дорослу розмову» з метою збільшення сплати податків.

Як раніше повідомляв enkorr, на початку жовтня у компанії «Авантаж» заявили про анулювання ліцензій для 53-х її станцій, через що ті нібито вимушені були зачинитися.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти