Ставки спотового чартеру для глобального парку транспортних засобів скрапленого природного газу (СПГ) падають восьмий тиждень поспіль, тоді як європейські ціни трохи зросли порівняно з минулим тижнем.
Минулого тижня спотові чартерні ставки впали нижче за $60 тис. на день в обох басейнах.
«Spark30S Atlantic здешевшав на $3 750 (7%), до $53 250 на день, тоді як Spark25S Pacific здешевшав на $4 тис. (7%), до $55 тис. на день», — сказав Касім Афган, комерційний аналітик Spark LNG Prime.
Ціни на атлантичні вантажоперевезення з початку року впали вдвічі.
Спотові ставки продовжують знижуватися, незважаючи на повідомлення про те, що судна обходять Червоне море.
Кораблі СПГ тепер віддають перевагу мису Доброї Надії для безпечнішого проходу. Серед них постачання СПГ з Катару, що прямують у Європу.
Раніше Spark заявляв, що переспрямування рейсу через мис Доброї Надії від Перської затоки до Північно-Західної Європи додає до вартості фрахту лише $0,09 за MMBtu порівняно з економією, враховуючи Суецький канал, але збільшує час подорожі з вантажем на 9,5 дня.
Державний LNG-гігант QatarEnergy повідомив у заяві цього тижня, що виробництво СПГ у Катарі триває без перебоїв.
«Хоча поточні події в районі Червоного моря можуть вплинути на планування деяких постачань, оскільки вони йдуть альтернативними маршрутами, постачання СПГ з Катару регулюються нашими шановними покупцями», — заявили у фірмі.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти