У початок

ЄС посилить обмін даними, щоб уникнути перевалки російської нафти з судна на судно

Країни Європейського Союзу посилять моніторинг і обмін даними про танкери для виявлення тих, які здійснюють перевалку російської нафти з судна на судно (ship-to-ship), йдеться у прес-релізі Європейської ради.

Так, країни ЄС запровадять посилений механізм обміну інформацією для виявлення фактів маніпулювання даними AIS (автоматичної системи ідентифікації судів – ред.), що часто застосовується під час транспортування російської нафти і нафтопродуктів. Крім того, буде посилено моніторинг за суднами, щоб уникнути перевалки ship-to-ship, що часто використовувалося для приховання походження сировини.

Крім того, рада встановила правила повідомлення про продаж танкерів будь-якій третій країні, щоб зробити їх продаж «прозорішим» задля уникнення випадків, коли вживані танкери використовувалися б у схемах обходу price-cap.

Як повідомлялося, країни G7 і Євросоюзу, намагаючись обмежити доходи москви від продажу нафти, але зберегти її присутність на ринку, заборонили своїм компаніям транспортувати російську нафту і надавати пов'язані з її транспортуванням послуги, якщо сировина не продається за встановленою урядами «стелею» — price cap ( з 5 грудня – $60 за барель). рф заборонила своїм компаніям реалізовувати сировину, якщо в контрактах прописано умову «стелі». Для нафтопродуктів price cap набрав чинності з 5 лютого 2023 року, для легких нафтопродуктів він залишає $100 за барель, для важких — $45/бар..

За оцінкою Міжнародного енергетичного агентства (МЕА), з середини липня до недавнього часу вартість Urals у середньому перевищувала параметри «цінової стелі», проте в грудні на тлі падіння нафтових котирувань, що триває, російська нафта знову торгується нижче від $60 за барель.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти