Імпортери нафтопродуктів непогано підготувалися до нових правил розмитнення пального, а складнощі виникли лише у перший день нововведень, 17 жовтня. Про це в інтерв’ю enkorr розповів начальник Енергетичної митниці Державної митної служби України Анатолій Комар.
«Не можна сказати, що все пройшло ідеально, питання були і залишаються. Саме 17 жовтня був справді складний день, ми спостерігали значне зниження обсягів митного оформлення імпортованих вантажів порівняно з іншими днями», — каже Комар.
Проте, з його слів, наразі динаміка вирівнялась, і митниця функціонує у звичному режимі.
«Враховуючи, що в середньому митниця здійснює оформлення близько 15 тис. декларацій упродовж місяця, тобто 400-500 щодня, випадки затримання митного оформлення у зв’язку з відсутністю повного комплекту документів, передбаченого новими вимогами МКУ, можна перерахувати на пальцях, і всі їх вирішували у робочому порядку. Тобто це не масштабне явище, і можна сказати, що ринок підготувався до нововведень непогано», — зазначив начальник Енергетичної митниці.
Разом із цим він зауважив, що й бізнес, і сама митниця мали достатньо часу, щоб підготуватися до нововведень.
«Ми провели навчання з інспекторським складом, кожного ознайомили зі змінами у законодавстві й порядком митного оформлення відповідних товарів. Додатково підготували пам’ятки для декларантів і митних брокерів. Завчасно оприлюднювали зазначені пам’ятки й меседжі на наших інформаційних ресурсах та у ЗМІ», — додав Комар.
Нагадаємо, з 17 жовтня почали діяти нові норми розмитнення, що стосуються ввезення нафтопродуктів. Відповідно до цих норм постачальник пального повинен надати документи, що підтверджують маршрут товару від виробника до підприємства, яке є отримувачем згідно з зовнішньоекономічним договором.
Повний текст інтерв’ю читайте за посиланням.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти