З наближенням зими у південній півкулі починає зростати попит на дизельне пальне у сегменті енергогенерації. Країни південної Африки збільшують виробництво електрики на дизельних електростанціях, оскільки вугільні станції мають поганий технічний стан, повідомляє Bloomberg.
Південна Африка використовує кораблі для зберігання дизельного пального в рамках зусиль, щоб забезпечити постачання для роботи генераторів і зменшити перебої з електроенергією, які завдали шкоди економіці.
Дизельні турбіни, які зазвичай призначені для пікового використання, дедалі частіше працюють, щоб задовольнити попит, тоді як погано обслуговувані вугільні станції державної комунальної компанії Eskom Holdings SOC Ltd залишаються чутливими до частих поломок. Південна Африка не має достатніх сховищ на суші, що спонукає до використання суден біля південного узбережжя біля затоки Моссел для зберігання палива.
«Оскільки сховище обмежене, PetroSA використала плавучі танкери, щоб гарантувати, що продукт буде доступний у міру необхідності відповідно до прогнозів, узгоджених з Eskom», — йдеться в листі державної нафтової компанії до зацікавлених сторін від 18 жовтня. Було чотири танкери, призначених для доставки дизелю в PetroSA «для забезпечення ключових клієнтів», і один, який перевозив бензин.
Відповідно до даних відстеження руху суден, зібраних Bloomberg, за 27 жовтня біля берега затоки Моссел було шість танкерів.
Eskom витратило понад $1 млрд на паливо за рік до 31 березня, що більш ніж удвічі перевищує попередній період. Це часто перевищує використання газових турбін відкритого циклу на місячній основі порівняно з минулим роком.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти