У початок

Північна Корея купує танкери, щоб уникнути обмеження на імпорт палива, — ООН

Північну Корею звинувачують у «суттєвому порушенні» обмежень на щорічний імпорт палива, а офіційні особи ООН виявили, що вона швидко прискорила придбання суден і використовує оманливі методи доставки, щоб уникнути виявлення. Про це повідомляє Global Trade Review.

Санкції ООН обмежують імпорт Північною Кореєю очищеної нафти на рівні 500 тис. барелів на рік у рамках зусиль змусити країну згорнути ядерну й ракетну програми.

Але звіт, підготовлений групою експертів Ради Безпеки ООН, свідчить про те, що майже 800 тис. барелів було доставлено до західного порту «Нампо» протягом восьми місяців минулого року.

Докази, надані в ООН 52 країнами, включаючи всі країни G7 і всі країни-члени ЄС, крім Швеції, свідчать, що аналіз поведінки суден допомагає ідентифікувати 45 постачань танкерів, які відбулися в період із січня по серпень 2022 року.

Навіть якби ці судна було завантажено лише на 60% своєї місткості – ситуація, яка «не була б ані фінансово, ані логістично надійною», – обсяги імпорту все одно порушували б санкції, йдеться у звіті. При цьому росія і Китай заперечують точність заяв.

«Ці постачання значною мірою сприяли суттєвому порушенню ліміту в 500 тис. барелів на рік», — йдеться у звіті, де також сказано, що обмеження є «вирішальними для того, щоб [Північна Корея] вирішила зупинити ці заборонені програми й повністю відмовитися від ядерної зброї».

В останньому звіті велику увагу приділяють ймовірному використанню Північною Кореєю оманливої практики судноплавства, відзначаючи «значне прискорення» придбання нею суден.

Країна придбала понад 30 танкерів і вантажних суден між 2020 і 2022 роками, йдеться в ньому. Як правило, судна продаються через кілька посередників і сторонніх брокерів, причому в угодах беруть участь компанії з невеликою присутністю в Інтернеті, прихованими бенефіціарними власниками й частими анулюваннями і перереєстрацією статусу прапора.

У звіті також ідентифіковано кілька суден, які, як відомо, передають фальшиві ідентифікатори, в одному випадку було аж п’ять альтернативних ідентифікаторів.

У звіті наводяться й інші приклади потенційно незаконної діяльності суден під прапором Північної Кореї. У ньому наводяться випадки перевезень із судна на судно, заборонені режимом санкцій ООН, і йдеться про те, що деякі вантажні судна замість цього було обладнано для перевезення нафтопродуктів.

Країну також звинувачують у використанні «посередників», таких як закордонні підставні компанії, для здійснення заборонених операцій.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти