Через потенційні наслідки фінансових санкцій все менше судновласників готові давати свої танкери під завантаження в росії, тому постачання російської нафти в Китай усе частіше відбувається з перевантаженням у морі, попри малу відстань між країнами.
Про це пише Bloomberg із посиланням на учасників ринку, передає «Економічна правда».
«Логістично ризиковане і дороге переміщення нафти між танкерами в морі підкреслює кроки, які готовий зробити принаймні один китайський покупець, щоб забезпечити безперебійний потік нафти зі сходу росії в Азію.
Схема з перевантаженням у морі дає змогу збільшити кількість рейсів тими суднами, які є в наявності», — пише агентство.
За даними Bloomberg, малі судна використовуються для трансферу між російським портом «козьміно» і водами біля порту «Йосу» в Південній Кореї, де нафту перекачують на супертанкери для наступного етапу трансферу в Китай.
«Хоча це збільшує загальний час і витрати на доставку, брокери стверджують, що така практика стає все поширенішою, оскільки судновласники й покупці надають перевагу такому постачанню малими суднами для перевезення нафти з козьміно за короткі терміни: чим коротші рейси, тим частіше можна завантажувати наявні танкери», — пояснює видання.
При цьому, як додає агентство, із супертанкерами типу VLCC, на які вантажиться нафта в морі, наразі проблеми немає через спалах COVID у Китаї й скорочення попиту на них.
За даними видання, до такої схеми із перевантаженням нафти у морі залучено щонайменше дві китайські компанії: судновласника Cosco Shipping і трейдера Unipec.
Нагадаємо, Китай веде перемовини із рф щодо закупівлі додаткових обсягів нафти для поповнення своїх стратегічних запасів.
Китай нарощує закупівлі нафти з рф за вигідними цінами, заповнюючи вакуум, що залишився після західних покупців, які відмовляються від бізнесу з росією після її вторгнення в Україну.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти