Постачання дизпального й газойлю в балтійські порти Польщі почали відновлюватися у березні після того, як у лютому обсяги надходження палива досягли півторарічного мінімуму.
Минулого місяця в Польщу прибуло 445 тис. тонн дизпального й газойлю, це на 51% більше порівняно з лютневим показником, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Основна частка постачань припала на другу половину березня, оскільки приватні паливні компанії почали накопичувати продукт напередодні сезонного зростання попиту. Однак, зі слів трейдерів, продажі на польському й українському ринках поки що не зростають, і це позначається на цінах. Нагадаємо, у квітні польські постачальники зменшили премії на автомобільні й залізничні партії дизельного пального з метою збільшення реалізації.
Найбільші обсяги дизпального, 160 тис. тонн, у березні надходили з американських портів. Згідно з даними торговельної статистики, 61 тис. тонн продукту виробництва CITGO й ExxonMobil прибуло у Гданськ, ймовірним покупцем був концерн Orlen. На термінали в Щецині й Свіноуйсьце для UPG і Octane надійшло 79 тис. тонн американського палива виробництва Valero, Marathon і CITGO. У Гдиню минулого місяця з США прибув лише один вантаж обсягом 20 тис. тонн.
З Нідерландів у Польщу минулого місяця прибуло два вантажі загальним обсягом 91 тис. тонн. У Гданськ було відвантажено 45 тис. тонн дизпального, у Гдиню — 46 тис. тонн. З Бельгії в березні надійшло два танкери з 72 тис. тонн дизельного пального, весь обсяг було розвантажено у Свіноуйсьце.
Обсяги надходжень дизельного пального зі Швеції в березні становили 88 тис. тонн, це на 14% більше порівняно з лютим. Усі вантажі, відправлені зі шведського НПЗ Preemraff Lysekil, надійшли у Гдиню.
У І кварталі в польські порти надійшло 1,23 млн тонн ДП й газойлю, це на 3% менше порівняно з аналогічним періодом 2023 року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти