Міністерство оборони 20 липня оголосило повторний тендер на закупівлю дизельного пального літніх марок. Відповідну інформацію оприлюднено на сайті ProZorro.
Військове відомство готове придбати 26 960 т ресурсу за граничною ціною 30 563 грн/т (823,97 млн грн за весь обсяг). Станом на дату оголошення тендеру середня ціна дизпального в Україні становила 27 880 грн/т.
Примітно, що гранична ціна ресурсу на перших торгах, у результаті яких закупка не відбулася, становила 28 417 грн/т, що на 2 145 грн/т нижче від граничної ціни поточної закупівлі, а сам її обсяг був на 2 тис. т більшим – 28 963 т.
Як повідомлялося, за 28 417 грн/т постачити бажаний Міноборони обсяг тоді погодилася тільки компанія «Фрагрант», що входить в орбіту Wexler Group, – вона єдина подала заявку на участь у конкурсі.
Утім, на етапі кваліфікації переможця заявки компанії за всіма лотами було відхилено тендерним комітетом МОУ, а сам конкурс скасовано з формулюванням через «брак заявок».
«Відхилити цінову пропозицію ТОВ «Фрагрант» із закупівлі дизельного пального за лотами 1-4 у зв'язку з тим, що учасник відбору не усунув недоліки в поданих ним документах протягом 24 годин з моменту його ознайомлення з недоліками в електронній системі закупівель», – повідомлялося в протоколі тендерного комітету.
Представник трейдера тоді повідомив enkorr, що зауваження тендерного комітету критичними не були, але на їх усунення було занадто мало часу, тим більше, що з'явилися вони перед вихідними.
Таким чином, в умовах нового конкурсу Міноборони недоотримає 2 003 т дизельного палива, що з урахуванням «старої» граничної ціни складе 57 млн грн втрат.
Нагадаємо, в 2020 р. Міністерство оборони уклало 58 договорів на постачання 199 тис. т палива, що на 41% більше від обсягів, законтрактованих у 2019 р. (141,7 тис. т).
За підсумками року оборонне відомство підписало договори на постачання 126,8 тис. т дизельного пального літніх і арктичних марок (+70% до 2019 р.), 62,29 тис. т авіаційного пального (+55%), 6,7 тис. т низькооктанового бензину А-80, 2,65 тис. т бензину марки А-92 і 636 т – А-95.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти