У початок

ОККО запустила чат-бот у Telegram: діючі АЗК, умови відпуску і наявність пального

Мережа АЗК ОККО запустила чат-бот у Telegram, завдяки якому клієнти можуть побачити діючі АЗК по всій країні, ознайомитися з режимом роботи, асортиментом доступного пального на конкретному комплексі та умовами його відпуску. Про це йдеться у повідомленні прес-служби мережі. 

Чат-бот ОККО у Telegram можна знайти за ім’ям @OkkoFuelBot, а щоб побачити весь функціонал сервісу, треба натиснути кнопку Start. Варто лише не забути увімкнути на смартфоні геолокацію для коректної роботи бота й надання точних даних.

Компанія ОККО продовжує працювати над тим, аби користувачі її сервісів мали змогу швидко дізнатися всю інформацію про роботу мережі, наявність пального. Нагадаємо, що карта на офіційному сайті ОККО в оперативному режимі також продовжує інформувати клієнтів про діючі АЗК. Аналогічну інформацію можна дізнатися за телефоном «гарячої лінії»: 0 800 501 101.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти