Обсяги перевезень експортних вантажів з України через порти на Дунаї різко впали після відкриття Українського морського коридору під захистом ЗСУ.
Про це виконуючий обов’язки генерального директора ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» (УДП) Дмитро Москаленко розповів в інтерв'ю Liga.net.
«Коли відкрився морський коридор через порти Одеси, відбувся відкат. А точніше – обвал ринку перевезень з України по Дунаю на Констанцу. Фактично ситуація у регіоні повернулася до довоєнного стану», – сказав Москаленко.
Серед інших чинників падіння перевезень вантажів Дунаєм керівник УДП вказав зниження попиту на українську залізорудну сировину на металургійних підприємствах центральної й східної Європи, а також високу конкуренцію з боку європейських перевізників.
Як повідомлялося раніше, 2023 року вантажообіг через українські порти на Дунаї сягнув рекордних понад 29 млн тонн, що майже у шість разів більше, ніж до початку повномасштабної війни.
Водночас значно зросли обсяги перевезення вантажів флотом «Українського дунайського пароплавства». Зокрема у 2022-2023 роках флот УДП перевіз по 1,8 млн тонн, хоча 2021 року він транспортував 1,37 млн тонн.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти