У початок

Індійський експорт ДП у Європу зріс у 4 рази в червні на тлі кращої маржі

Експорт дизельного пального з Індії до Європи зріс у червні в чотири рази, порівняно з попереднім місяцем, оскільки нафтопереробники отримали прибуток від кращої маржі, доступної на континенті.

Індійські нафтопереробники експортували в Європу 119 400 б/д дизельного пального в червні проти 24 500 б/д у травні, згідно з даними Vortexa. Однак загальний експорт дизельного пального з Індії впав на 4% – до 482 400 б/д.

Лише Європа отримала чверть постачання дизельного пального Індії. Минулого місяця постачання в Азію впали на 10% – до 107 800 б/д, майже на 30% скоротилося постачання на інші ринки, включаючи Африку.

«Індійський експорт дизельного пального до Європи відновився в червні завдяки покращенню арбітражної економіки на Заході та слабшій маржі в Азії», — сказала Серена Хуанг, аналітик Vortexa.

Загальний експорт нафтопродуктів у червні впав на 5%, порівняно з попереднім місяцем, –  до 1,19 млн б/д. Європа отримала 17% індійських поставок, тоді як Азія – 27%.

Індійські нафтопереробні підприємства обслуговують як Схід, так і Захід, пропонуючи переважно дизельне пальне, бензин і авіаційне пальне. Попит і ціновий арбітраж у різних географічних регіонах здебільшого визначають призначення індійських паливних вантажів. Reliance Industries і Nayara Energy, яку підтримує роснефть, є двома найбільшими експортерами дизельного пального.

Індійські нафтопереробники отримали $29 млрд  доходу від експорту дизельного пального в 2022-23 роках, оскільки ціни стрімко зросли після початку війни в Україні. Коли ринки заспокоїлися, реалізація впала до $22 млрд  у 2024 фінансовому році. Війна в Україні змусила Європу скоротити залежність від російського дизельного пального. Постачання з Близького Сходу, США та Індії замінили більшу частину європейського імпорту з росії.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти