У початок

Почалося: дизель почав зростати (оновлено)

Також є російською мовою

Ціни на дизельне пальне в крупно- і дрібногуртовому сегментах ринку за два дні зросли на 540 грн/т (+2,13%) і 36 коп./л (+1,66%) відповідно. Про це enkorr повідомили в Консалтинговій групі «А-95».

Перші ознаки зростання було відзначено 13 квітня, а в середу, 14 квітня, ціни прискорили підйом. Середня вартість вагонних партій ДП 14 квітня склала 25 940 грн/т, здорожчавши за день на 410 грн/т.

У дрібному гурті дизпальне здорожчало на 28 коп./л – до 22,11 грн/л.

По Коростеню ресурс за добу здорожчав на 30-40 коп./л – до 21,90 грн/л.

Прайс «Укртатнафти» сьогодні змінювався двічі й зупинився на позначці 21,94 грн/л (+42 коп./л).

У Новограді цінники виросли на 35 коп./л, до 21,95 грн/л. У столичному регіоні зростання склало 20-30 коп./л, до 21,90-22,00 грн/л.

За словами трейдерів, на ринку почав відчуватися дефіцит ресурсу, багато продавців вирішили притримати продукт, решта побажали підвищити вартість.

15:00. Максимальні цінники на ДП після обіду встановила компанія «Амік Україна», що пропонувала пальне з нафтобаз Бородянки й Кременця за 23 грн/л, Дніпра й Одеси – за 23,20 грн/л. Варто відзначити, що це вже друге за день підвищення прайсів з боку компанії. Таким чином, протягом дня ціна на ДП компанії виросла на 50 коп./л.

15:50. Трейдер «Мартін Трейд» за день тричі переписував цінники. В результаті білоруське ДП у компанії здорожчало на 60-70 коп./л, до 22,50 грн/л. А ще ж не вечір! 

17:30. Після обіду ОККО і WOG підняли ціни на ДП у дрібному гурті на 20 коп./л, пропонуючи ресурс по регіонах у діапазоні 21,80-22,40 грн/л.

Один із найактивніших учасників гуртового ринку, компанія «Фактор», сьогодні не торгував. За словами джерела в компанії, там вирішили почекати, прогнозуючи брак ресурсу і зростання цін у доступній для огляду перспективі.

Раніше директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн відзначав, що через затримки в постачаннях «Роснафти», на частку якої торік припало 23,4% ринку дизельного пального, квітневий баланс ринку ДП зійдеться тільки за умови постачань морем обсягом близько 150 тис. т.

При цьому, за його словами, подальша невизначеність із новим постачальником «Роснафти» й зупинка Мозирського НПЗ на плановий ремонт у травні спровокують дефіцит дизельного палива і скрапленого газу.

Як повідомляв enkorr, унаслідок тиску українських силовиків швейцарський трейдер Proton Energy Group S.A. прийняв рішення припинити постачання нафтопродуктів на український ринок з 1 квітня 2021 року. У 2020 році трейдер спрямував в Україну 1,74 млн. т дизпального (23,4% ринку) і 443 тис. т (22,3%) скрапленого газу. Новим трейдером став Coral Energy, про що неофіційно повідомив представник компанії. Тим часом інші джерела enkorr повідомляють, що процедуру відбору нового трейдера ще не завершено.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти