За тиждень (8-15 липня) низка українських мереж АЗС знизили ціни на дизельне пальне. Про це повідомили в Консалтинговій групі «А-95» із посиланням на дані оперативного моніторингу ринку.
Зокрема продукт у мережі AMIC здешевшав на 51 коп./л, до 56,49 грн/л. На 2 грн/л зменшили ціни «Нефтек», VostokGaz і «Олас», на 3 грн/л – запорізька мережа ZOG.
На 1 і 1,5 грн/л, до 56,99, 54,49 і 54 грн/л дизпальне здешевшало в мережах BVS, Mango і Prime відповідно.
У середньому по країні за тиждень дизельне пальне здешевшало на 30 коп./л, до 56,19 грн/л.
Крім того, такі мережі як ZOG, Prime, Катрал і VostokGaz відкоригували у бік зменшення ціни на бензин марки А-95 з покращеними показниками якості (див. табл.).
|
Компанія |
А-95 |
А-95+ |
ДП |
|||
|
Ціна |
Зм. |
Ціна |
Зм. |
Ціна |
Зм. |
|
|
ОККО |
51,00 |
0,00 |
52,00 |
0,00 |
57,00 |
0,00 |
|
WOG |
51,00 |
0,00 |
52,00 |
0,00 |
57,00 |
0,00 |
|
Авіас |
50,00 |
0,00 |
50,50 |
0,00 |
55,00 |
0,00 |
|
Укрнафта |
50,00 |
0,00 |
50,50 |
0,00 |
55,00 |
0,00 |
|
AMIC |
52,00 |
0,00 |
56,49 |
-0,51 |
||
|
Shell |
50,99 |
0,00 |
51,99 |
0,00 |
57,99 |
0,00 |
|
SOCAR |
51,99 |
0,00 |
56,99 |
0,00 |
||
|
БРСМ-Нафта |
51,99 |
0,00 |
56,49 |
-1,33 |
||
|
KLO |
51,97 |
0,00 |
52,00 |
0,00 |
56,94 |
0,00 |
|
ZOG |
52,00 |
-3,00 |
54,00 |
-3,00 |
||
|
Автотранс |
52,00 |
0,00 |
57,00 |
0,00 |
||
|
UPG |
48,90 |
0,00 |
56,00 |
0,00 |
||
|
Нефтек |
57,99 |
59,99 |
-2,00 |
|||
|
BVS |
51,99 |
0,00 |
56,99 |
-1,00 |
||
|
Prime |
49,50 |
-2,50 |
54,00 |
-1,50 |
||
|
Олас |
53,00 |
1,00 |
56,00 |
-2,00 |
||
|
Chipo |
52,00 |
0,00 |
55,52 |
-0,77 |
||
|
Катрал |
52,99 |
-3,01 |
55,00 |
0,00 |
||
|
Mango |
49,99 |
0,00 |
54,49 |
-1,00 |
||
|
VostokGaz |
45,99 |
-2,00 |
51,99 |
-2,00 |
||
|
Середня ціна в Україні |
50,64 |
-0,04 |
51,77 |
0,03 |
56,19 |
-0,30 |
Як повідомляв enkorr, з початку повномасштабного вторгнення російських військ в Україну кількість юридичних осіб, які декларують ввезення дизельного пального, зросла майже у чотири рази – з 67 до 261 компаній.
На думку директора «А-95» Сергія Куюна, така активізація імпортерів призвела до профіциту автогазу на ринку й злету імпорту дизпального, внаслідок чого почали знижуватися ціни.
«По бензинах також є зростання, та через брак обсягів у Європі й проблеми з логістикою вийти на потрібні обсяги поки що не вдається», — зазначив він.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти