На тлі дискусії навколо продовження податкових пільг на ввіз електрокарів імпортер автомобілів «Віннер Імпортс Україна» оприлюднив офіційну заяву щодо своєї позиції.
У компанії підтримують розвиток електромобільності, але вважають, що нульову ставку ПДВ і митні преференції продовжувати недоцільно.
«Winner вірить в екологічно сталий розвиток автомобільної галузі й послідовно підтримує державні ініціативи, спрямовані на стимулювання цього ринку. Водночас у час повномасштабної війни кожен учасник ринку має робити свій внесок у боротьбу за незалежність і відновлення держави», — йдеться в заяві.
У компанії наголошують, що подовження податкових пільг, хоча й може принести короткострокову вигоду, суперечить принципу справедливого наповнення бюджету.
«Хоча подовження нульової ставки ПДВ та митних пільг могло б принести короткострокові вигоди для окремих продуктів, зокрема й наших, Winner не підтримує їх подальше продовження. Ми вважаємо, що забезпечення справедливих і рівних внесків до державного бюджету є спільною національною відповідальністю», — підкреслили у Winner.
«Віннер Імпортс Україна» є офіційним імпортером і дистриб’ютором автомобілів таких брендів, як Ford, Volvo, Jaguar, Land Rover, Porsche й Bentley на території України.
Як повідомляв enkorr, Верховна Рада підтримала правку народного депутата Дмитра Разумкова до проєкту державного бюджету-2026 у першому читанні, яка передбачає продовження податкових пільг на імпорт електромобілів до 1 січня 2027 року.
Проте, зі слів нардепа від «Голосу» Ярослава Железняка, прийняття правки ще не вважається ухваленим остаточно рішенням, оскільки у листопаді уряд ще має подати фінальний текст.
Голова податкового комітету ВР Данило Гетманцев також заявив, що голосуванням у першому читанні Рада не продовжила пільги на імпорт електрокарів. «І переконаний, не продовжимо», — додав він.
Як вважає директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн, на тлі війни й гострої потреби держави у коштах продовження пільг недоречне.
З його слів, 2025 року втрати від пільгового розмитнення можуть сягнути 30 млрд грн, ще близько 2 млрд грн становлять дотації держави на електроенергію для заряджання електромобілів, а недоотримані акцизи на пальне — 5 млрд грн.
Сукупно за останні два роки, підраховує Куюн, бюджет втратив понад 60 млрд грн.
Нагадаємо, чинні податкові пільги звільняють електромобілі від сплати мита, податку на додану вартість (ПДВ) і збору до Пенсійного фонду при першій реєстрації. Вони діють до 1 січня 2026 року.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти