Згідно з урядовими даними та галузевими джерелами Reuters, у березні імпорт дизельного пального до Сінгапуру з росії досяг найвищого рівня за більш ніж рік і, ймовірно, залишиться високим у квітні.
Глобальні торговельні потоки нафти змінилися після того, як Європа заборонила імпорт російських нафтопродуктів з 5 лютого, а країни «Великої сімки», ЄС і Австралія встановили обмеження на рівні $100 на торгівлю російським дизелем з використанням західних суден і страхування.
Обмеження спрямовані на те, щоб зменшити доходи росії, водночас утримуючи «стелю» цін, дозволяючи постачання на ринок.
Дані Enterprise Singapore, Refinitiv, Vortexa та аналітика показали, що березневий імпорт дизельного пального в Сінгапур досяг 46 тис. тонн (342 700 барелів) після того, як 24 березня танкер Stemnitsa прибув із російського порту в надходці й вивантажив єдиний вантаж за місяць.
Імпорт російського газойлю до Сінгапуру востаннє досяг історичного максимуму в 95 тис. тонн у грудні 2021 року, але азійський нафтовий хаб отримав лише 20 тис. тонн промислового палива з росії 2022 року, показали дані Refinitiv.
Очікується, що принаймні один 44 000-тонний вантаж дизельного пального з наднизьким вмістом сірки також приземлиться в Сінгапурі з калінінграда в квітні після передачі з судна на судно, свідчать дані.
Трейдери очікують, що імпорт російського ДП в Азійський нафтовий центр буде спорадичним, оскільки нафта має конкурувати з постачаннями з регіону, які мають коротші відстані доставки.
Сінгапур не є учасником заборони ЄС, але урядовий чиновник заявив у лютому, що компанії в країні повинні будуть враховувати й контролювати будь-який потенційний вплив на свою бізнес-діяльність, транзакції й відносини з клієнтами, коли вони мають справу з російською сирою нафтою і нафтопродуктами.
Сінгапур зазвичай імпортує газойль із Південної Кореї, Тайваню й Китаю і експортує переважно до Малайзії, В’єтнаму й Австралії.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти