У початок

Мозирський НПЗ попереджає про небезпеку додавання спирту в свій бензин

Також є російською мовою

Додавання в товарну продукцію – автомобільні бензини – компонентів етилового спирту без контролю якості неприпустиме, оскільки призводить до втрати оригінальних експлуатаційних характеристик нафтопродуктів. Про це enkorr повідомили на Мозирському НПЗ у відповідь на запит щодо програми мережі АЗС «БРСМ-Нафта» з поліпшення якості шляхом додавання в білоруські бензини паливного етанолу.

«При додаванні етилового спирту відбуватиметься підвищена корозія технологічного обладнання внаслідок здатності спирту поглинати вологу з атмосферного повітря. Також при транспортуванні автомобільних бензинів, приготованих із етиловим спиртом, на великі відстані відбувається розшарування продукту на компоненти: бензин і спирт», – повідомили на білоруському заводі з посиланням на виконуючого обов'язки першого заступника генерального директора головного інженера ВАТ «Мозирський НПЗ» Євгена Григоровича.

Там відзначили, що ВАТ «Мозирський НПЗ» виробляє автомобільні бензини різних марок – бензини неетильовані АІ-92-К5-Євро, АІ-95-К5-Євро, АІ-98-К5-Євро, АІ-100-К5-Євро відповідно до вимог європейського стандарту EN 228 «Палива для двигунів внутрішнього згоряння. Неетильований бензин. Технічні вимоги і методи випробувань».

«На кожній стадії – від виробництва до випуску товарної продукції й подальшого відвантаження споживачеві – ведеться лабораторний контроль показників якості автомобільних бензинів акредитованою лабораторією. На кожну партію товарної продукції видається паспорт якості, яким виробник підтверджує, а головне, несе відповідальність за якість виробленої і відвантаженої товарної продукції», – підкреслили на підприємстві.

Раніше повідомлялося, що «БРСМ-Нафта» з травня відмовилася від продажу заводських бензинів марки А-92 і перейшла на реалізацію бензину Plus А-92 Евро5-Е5, одержуваного шляхом додавання в заводські бензини 1% паливного етанолу (спирту). Згідно з опублікованими на АЗС «БРСМ» паспортами якості, Plus А-92 Евро5-Е5 було вироблено на базі бензину Мозирського НПЗ.

Українські нафтопереробні заводи, які в документах «БРСМ» указані як потенційні виробники «базових» бензинів для додавання біоетанолу, також заявили про неприпустимість додавання у вироблений ними бензин А-92 паливного біоетанолу.

Директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн вважає, що єдиним сенсом подібних проєктів можуть бути податкові зловживання.

«Процес виробництва пального на нафтобазі або міні-НПЗ ніхто не контролює. Ми бачимо, що «БРСМ» закуповує і виробляє великі обсяги безакцизних компонентів – фракції з міні-НПЗ, спирти, октанозбільшуючі розчинники. Подальше перетворення цієї номенклатури в підакцизні товарні нафтопродукти без сплати акцизу – основне завдання таких виробництв», – заявив експерт.

Друкувати

Коментарі

Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі

Увійти