Державна податкова служба (ДПС) заблокувала діяльність відомого постачальника скрапленого газу – ТОВ «Газтрон-Україна», яке є ядром групи компаній GT Group.
Даруйте, але це якийсь… фініш.
Історія бізнесів Владислава Колодяжного – це просто ілюстрація нашої жорсткої реальності, а точніше абсурдів. Один із найпрозоріших гравців ринку останні 10 років постійно перебуває під прицілом податківців, які, складається враження, поставили собі за мету провчити «вискочку».
Для розуміння: у ІІІ кварталі 2023 року (це останні дані по GT Group, які в мене є) вони показали одне з найвищих податкових навантажень на літрі проданого уроздріб пального – 2,14 грн. Скажу так, вище було тільки в ОККО й «Сокару» (днями голова Податкового комітету Верховної Ради Данило Гетманцев відзвітував, що середнє навантаження на літр 2023 року становило 1,37 грн).
Такий результат Влад з командою показали на 18 своїх АЗС Rodnik, які працюють у прифронтовому Харкові й області, реалізуючи переважно скраплений газ (LPG) – самий низькомаржинальний продукт. На нього припадає 95% реалізації АЗС Rodnik.
Працюючих АЗС могло б бути більше, але ті ж податківці з 2022 року блокують видачу ліцензій поновленим після військових дій та окупації об’єктам Rodnik. І це на тлі сотень бочок і стрьомних заправок по всій країні, які попри свою очевидну нелегальність чомусь мають ліцензії від податківців.
У рейтингу офіційних зарплат GT Group посідала 2023 року 7 позицію серед 48-ми найбільших мереж. Оклади робітників у групі становили в середньому 18 тис. грн на місяць. Наприклад, у набагато потужнішого Avantage 7 (під 100 АЗС) це 10 100 грн, у «БРСМ» (понад 215 АЗС) – 8 500…
І ще дещо. GT Group з 2022 року принципово перейшла на постачання скрапленого газу винятково неросійського походження, хоча в цьому сегменті ринку саме російський газ досі керує ринком (чудо-ціни на газ у Avantage 7 та інших звідки, гадаєте?)
І ось за все це спочатку довготривалі перевірки без будь-яких претензій у результаті. Влад пише звіт у ФБ. О, то в нас з’явилися розумники? Отримай повний бан бізнесу – пальне навіть на заправки не можуть привезти.
Віднесли до «ризикованих» і заблокували можливість видавати податкові накладні! Мовляв, працюєте зі стрьомними контрагентами. Але 95% обсягів постачання групи припадає на закупки за прямими імпортними контрактами та у вітчизняних виробників!!! Решта перекуповується в інших трейдерів.
Навкруги безприбуткові мережі АЗС із зарплатами по 5 000 грн на місяць, іржаві бочки з недоливами, але більше нема в кого встромити свої ікла й пазурі. Залишилась лише невеличка харківська мережа, яка пре неросійське пальне з заходу на інший бік країни!
Чесно, мені здавалося, що це все вже позаду. Але ніт, знову знизу стукають…
Шановний Даниле Олександровичу, давайте допоможемо! Бо це вже повна втрата орієнтирів для будь-якого сумлінного бізнесу й тих, хто намагається змінюватися.
Коментарі
Увійдіть щоб мати можливість лишати коментарі
Увійти