В начало

Заборона на російський експорт ДП зменшить пропозицію в Азії в 4 кварталі

Заборона на експорт рф ДП для стримування різкого зростання внутрішніх цін на пальне може призвести до того, що більше барелів переміщуватиметься з Перської затоки на Захід, і учасники ринку очікують, що жорсткі умови постачання в Азії погіршаться в четвертому кварталі, якщо заборону не буде скасовано.

Заборона, яка набула чинності з 21 вересня, як очікується, прибере близько 1 млн барелів на день (б/д) зі світового ринку, або близько 3,4% світового попиту, а експорт бензину складе близько 150 тис. б/д, повідомляло раніше S&P Global Commodity Insights.

Обмеження відтоку російського дизпального призведе до того, що покупці, які виграли від ліміту російської ціни, конкуруватимуть за ДП від інших регіональних експортерів.

Деякі учасники ринку заявили, що ця заборона може бути тимчасовою, і припускають, що росії може знадобитися 10 днів, щоб поповнити запаси дизпального, і приблизно 60 днів, щоб збільшити свої запаси бензину.

«Негайним ефектом буде те, що покупці в Африці будуть витягувати більше барелів із Перської затоки, але якщо різниця котирувань в Арабській затоці зросте, незабаром з’явиться різниця в Сингапурі», — сказав регіональний трейдер нафтопродуктів.

Диференціал для вантажів із сірчаним газойлем FOB 10 ppm порівняно з оцінками середнього значення Platts для газойлю в Арабській затоці збільшився на 10 центів/барель у день до максимуму за останні сім місяців – до $5,10/барель під час закриття азіатських торгів 22 вересня, показали дані S&P Global. Востаннє диференціал був вищим 13 лютого і становив $5,35/барель.

Тим часом грошова різниця для еталонного сорту газойлю з вмістом сірки 10 ppm порівняно з оцінкою газойлю Mean of Platts Singapore зросла на 24 центи/барель – до майже місячного максимуму в $3,03/барель, свідчать дані S&P Global. Востаннє диференціал був вищим 30 серпня і становив $3,15/барель.

«Я здивований, що ринок так сильно відреагував, коли з’явилися чутки про можливу заборону на експорт дизпального й бензину приблизно в кінці серпня. Я думав, що ринок уже врахував це», — сказав трейдер.

Джерела в галузі підкреслили, що заборона настала тієї миті, коли виробництво й постачання нафтопереробного заводу (НПЗ) важко збільшити, особливо тому, що темпи виробництва вже високі.

Що стосується попиту, то Північна півкуля наближається до опалювального сезону, оскільки протягом наступних тижнів очікується активне накопичення зимових запасів.

Дефіцит дизельного пального в Європі, який посилився через скорочення запасів і обслуговування НПЗ, може покращити економіку арбітражу між Сходом і Заходом найближчими тижнями, повідомили торгові джерела. Крім того, майбутній холодний сезон — перша зима в регіоні без розрахунку на російські вантажі.

Печать

Коментарии

Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии

Войти