Unimot Group диверсифікує напрямки постачань пального і в лютому 2023 року вперше імпортувала дизельне паливо з США до Польщі. Наразі Unimot Group вже імпортувала із США два танкери з дизпальним – Eldia та Pacific Onyx (близько 38 тис. т ДП в кожному).
Як повідомляє прес-служба компанії, вони прибули безпосередньо з нафтопереробного заводу в Гаривіллі в Луїзіані до порту в Гдині, звідки дизельне пальне доставляється клієнтам Unimot Group через паливний хаб у Дебогоже.
«Як ми анонсували, ми інтенсивно використовуємо свої широкі комерційні контакти, включно з потенціалом нашого торгового офісу в Женеві, для забезпечення постачань дизпального до Польщі після запровадження санкцій проти російських нафтопродуктів. У нас є диверсифіковане портфоліо постачальників з усього світу, і ще одне пряме постачання з США свідчить про те, що нам вдалося побудувати міцні комерційні відносини з американськими партнерами, які ми будемо використовувати для постачання клієнтам палива найвищої якості», — каже Роберт Бжозовський, віцепрезидент правління з комерційних питань Unimot.
«Постачання зі Сполучених Штатів здійснювалися без використання нашого перевантажувального терміналу в Данії, тому що товар прибув безпосередньо в Польщу на найбільшому танкері, який може прийняти порт Гдині, тобто на судні місткістю 38 тис. куб. м. Термінал у Данії дозволяє обробляти найбільші танкери місткістю 100 тис. куб. м, і ми ведемо перемовини про такі постачання з підрядниками по всьому світу», — додає Роберт Бжозовський.
Група Unimot готувалася стати незалежною від постачань палива з росії з початку повномасштабної війни в Україні. Тому на початку квітня 2022 року компанія орендувала термінал у данському Гульфхавні, який дає змогу перевантажувати дизельне паливо з найбільших танкерів, що прямують до Європи з інших напрямків, а не з росії, і далі транспортувати паливо в Польщу, а також — за потреби — до всіх інших портів басейну Балтійського моря. Договір на оренду терміналу укладено на рік з можливістю його продовження, чим скористалася компанія Unimot Group і продовжила його ще на рік.
У 2021-2022 роках Unimot також імпортував продукт з європейських нафтопереробних заводів, включаючи Швецію, Фінляндію, Німеччину й Нідерланди, безпосередньо в порт Гдині. Саме ці напрямки група має намір використовувати і зараз, після введення санкцій на нафтопродукти з росії.
Група Unimot також посилює інвестиції в залізничну логістику, щоб транспортувати продукт наземним транспортом якомога швидше й економічно ефективніше. Група придбала додаткові партії залізничних цистерн і завершила операцію з купівлі логістичної компанії Olavion, розпочату наприкінці 2022 року, яка має локомотиви, відповідні ліцензії й висококваліфікований персонал, що дозволило Unimot Group завершити цей ланцюжок створення вартості й використовувати синергічний ефект.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти