Обсяги надходження дизпального в румунські порти у серпні зменшилися на 28%, до 357 тис. т, свідчать дані Консалтингової групи «А-95».
Зменшення обсягів перевалки зумовлено скороченням постачань індійського палива. Нагадаємо, в липні до Констанци надійшли рекордні 363 тис. т продукту з Індії. Крім того, у липні на румунському ринку спостерігався підвищений попит на дизель у зв’язку з підвищенням податків та акцизів з 1 серпня.
Попри скорочення, Індія залишалася найбільшим постачальником. Минулого місяця з порту «Сікка» до Констанци надійшло 103 тис. т продукту.
У серпні в Румунію відновилися постачання з країн, з яких не було відвантажень кілька місяців. Обсяги надходжень палива з Італії становили 93 тис. т. Востаннє морські постачання італійського дизелю в румунські порти здійснювалися в листопаді 2024 року.
Основний обсяг, 65 тис. т, було відвантажено з НПЗ SARAS. Також 28 тис. т палива надійшли з італійських терміналів у Генуї й Равені.
Минулого місяця також відновилися постачання з Саудівської Аравії. Партію дизелю обсягом 31 тис. т було відвантажено з Yanbu NGL Terminal, що належить Saudi Aramco. Аравійського дизелю в румунських портах не було з жовтня минулого року.
У серпні до Румунії також надходило азербайджанське паливо. З термінала SOCAR у Кулеві в Констанцу було відвантажено 32 тис. т. Це перше таке постачання за останні два роки.
Відновлення постачань з Італії й Саудівської Аравії свідчить про те, що оператори термінала зазнавали труднощів з реалізацією індійського дизелю, зокрема на українському ринку. Відомо, що великі мережі АЗС воліють не купувати паливо Reliance Industries, щоб не мати проблем з підсанкційним продуктом у майбутньому.
Постачання з Туреччини скоротилися зі 109 тис. т до 61 тис. т. Приблизно рівні обсяги минулого місяця відвантажили НПЗ STAR і Tupras.
Основні обсяги палива у серпні надходили в Констанцу, згідно з даними, Oil Terminal прийняв 321 тис. т. Решту продукту, 36 тис. т розвантажили на терміналі в Мідії.
За вісім місяців обсяги перевалки дизпального в румунських портах впали на 20%, до 2,27 млн т.
Коментарии
Войдите чтобы иметь возможность оставлять коментарии
Войти